Nye nummer af Motorrad?
Fra : Nels Wolf

Dato : 03-02-03 20:35

Er der nogen der har set om det nye nummer af Motorrad - det med den første prøvekørsel af Suzuki SV1000 - er kommet ud i kioskerne ?

Nels Wolf

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 03-02-03 21:06

"Nels Wolf" <nelsolewolf@hotmail.com> wrote in message
Er der nogen der har set om det nye nummer af Motorrad - det med den første
prøvekørsel af Suzuki SV1000 - er kommet ud i kioskerne ?

Nels Wolf

de kommer vist onsdag (31 jan. i tyskland)

SV1000, det blad må jeg ha'

der har vel ikke været en test (altså ikke prøvekørsel) af nye SV650 /S i
Motorrad ?????

mvh Erland

Fra : Nels Wolf

Dato : 04-02-03 19:37

"Erland R. Nielsen" <erland_refling@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:3e3ecab0$0$2535$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

snip snip

> [...]
>
> SV1000, det blad må jeg ha'
>
> der har vel ikke været en test (altså ikke prøvekørsel) af nye SV650 /S i

Det kan jeg ikke tro de har nået endnu- ikke en gang en prøvekørsel. Ifølge min lokale Suzuki-mand så kommer SV1000 på markedet i slutningen af Marts og den ny SV650 nyligt en gang hen i April - altså senere end SV1000'eren.
Bladene har jo selvfølgelig mulighed for at få en prøvetur på en for-serie model, men mon ikke rækkefølgen vil være som ovenfor.

Nels Wolf

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 05-02-03 00:35

> [...]

Bladene har jo selvfølgelig mulighed for at få en prøvetur på en for-serie
model, men mon ikke rækkefølgen vil være som ovenfor.

Tak for det, så er jeg mere rolig. Jeg overvejer lidt en SV650S ny eller
gammel model (har haft en). 1000'eren må jeg ikke købe for min mor.
Jeg skal helst snuse lidt i Motorrad, helst en såkaldt "TOP-TEST" inden jeg
køber en ny model. Aller bedst er selvfølgelig en 50.000 km test, men så må
man jo vente
Undskyld men jeg giver ikke meget for det der står i f.eks."Touring nyt".
mvh Erland

Fra : Armand

Dato : 05-02-03 04:18

> Aller bedst er selvfølgelig en 50.000 km test, men så må
> man jo vente

50.000km-testen siger vel mest omkring motoren, og dén er jo en gammel
kending fra TL1000, hvorom jeg bl.a. har noteret mig udtrykket "almost
unbreakable", så stol blot på den!
Noget andet er at elsystemet stadig er det samme lort!

--
Armand.

Fra : Buck

Dato : 06-02-03 11:51

Hvis du kan finde DSF på parabolen, så har de en anmeldelse af SV1000 i
programmet MOTOBIKE...
det bliver bl.a. genudsendt idag kl. 14.45

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Nels Wolf

Dato : 06-02-03 18:17

"Buck" <buck@sol.dk> skrev i en meddelelse news:3e423e20$0$174$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hvis du kan finde DSF på parabolen, så har de en anmeldelse af SV1000 i
> programmet MOTOBIKE...
> det bliver bl.a. genudsendt idag kl. 14.45

Tak.
Ja jeg så udsendelsen i går aftes.
Som jeg svarer et andet indlæg i gruppen så var de meget positive i udsendelsen, og det er omtalen også i det nye nummer af Motorrad.
Det eneste punkt der giver anledning til let panderynken er kritikken af kørestillingen for høje personer, men nu er der jo så ikke andet at gøre end selv at prøve det

Nels Wolf

Fra : Buck

Dato : 06-02-03 21:34

>Det eneste punkt der giver anledning til let panderynken er kritikken af
>kørestillingen for høje personer, men nu er der jo så ikke andet at gøre
end selv >at prøve det

Tja, det ser man jo desværre ofte ved Suzuki... jeg blev selv forelsket i
SV650 da den kom frem for nogle år siden, men det var kun indtil jeg så den
første gang "in real life". Med mine 185cm måtte jeg indse at det ikke var
en egnet cykel til min fysik...
Jeg kan så trøste mig med at Suzuki også laver en dejlig 1400ccm bamse som
passer bedre på min fysik

--
/Buck
CB 550 F1 ´75

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-02-03 21:44

Buck wrote:
> Jeg kan så trøste mig med at Suzuki også laver en dejlig 1400ccm bamse som
> passer bedre på min fysik

Nå, jeg er ikke den eneste der er blevet lidt vild med GSX1400 ? :)
(Den er herrelækker nå!)

// Hans, der stadig ikke har noget højrerør til RD'en
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Armand

Dato : 06-02-03 23:11

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> skrev i en

> Nå, jeg er ikke den eneste der er blevet lidt vild med GSX1400 ? :)
> (Den er herrelækker nå!)

Hov!
I forlængelse af tidligere indlæg, måtte jeg lige fritte Jan omkring
hans 1400'er vs. hans tidligere 1200'er:
Den ér følelig længere at få omkring hjørnerne; men til gengæld er den
absolut mere neutral under nedlægningend 1200'eren !!!

--
Armand.