Tv-Out - hvilket kabel?
Fra : K.J. Andersen

Dato : 03-02-03 18:16

Jeg har et GeForce4 MX 440 som jeg gerne vil bruge til tv-out.... jeg har
tidligere haft et andet kort der havde en composite udgang så jeg bare kunne
forbinde til composite-indgangen foran på mit fjernsyn. Udgangen på mit
nuværende kort er imidlertid rimelig speciel... et eksempel der passer mht.
pins o.lign. her:

http://www.holdj.dk/billed.jpg

(et billed jeg har fundet på en website i USA, her kaldte de den slags stik
for 7pin)

Mit fjernsyn understøtter ikke S-VHS og min DVD-afspiller optager
scart-porten bagpå, så det optimale ville være mulighed for tilslutning
foran på fjernsynet i composite-porten...

Nogen der kan sige mig what to do and where to buy?

På forhånd mange tak,

Kåre Andersen