Optage tv på pc?
Fra : Dippy

Dato : 03-02-03 16:15

Hej.

Jeg skal til at optage lidt tv udsendelser fra min digitale receiver, for
derefter at lægge det på dvd skiver v.h.a. min Pioneer A03 writer.

Hvilket kort skal jeg købe, for at få den bedste kvalitet, og hvad skal jeg
specielt være opmærksom på?

For tiden kører jeg med et ganske almindeligt grafikkort (af ældre dato),
som dog har tv-out. Dette har jeg dog ikke ubetinget behov for.

Min maskine har følgende data, som sikkert har en betydning:

AMD Athlon XP 1800+
512 MB SD Ram
90 Gb HD
Win XP Pro
Creative 5.1 lydkort

Alle hjælpsomme informationer modtages med tak.

Peter D.

Fra : devilman

Dato : 02-02-03 23:24

dk.edb.videoredigering ....er helt vilde med den slags

ses devilman.......
650mb.da.ru

Fra : -=[Dippy]=-

Dato : 04-02-03 21:48

Hi Devilman.

Takker for rådet. Kikker lige over...

Take care (og undskyld ulejligheden). Ses vi?

P Dippy