Roskilde 2003
Fra : Andrew

Dato : 03-02-03 15:04

Hey

Jeg tror at Roskilde Festival 2003 blir' SUPER fed!!!

Indtil videre har de signet 7 bands, hvoraf der er disse: Metallica,
Coldplay, Iron Maiden og Kashmir!

Hvad kan det dog ikke ende med hvis det fortsætter sådan!?

Mvh Anders

Fra : Cecilie

Dato : 03-02-03 22:27

> [...]
> Coldplay, Iron Maiden og Kashmir!
>
> Hvad kan det dog ikke ende med hvis det fortsætter sådan!?

Helt enig!!
Det kunne ikke være en bedre start! Og ja... hvis det fortsætter tror jeg
man skal være meget hurtig til at købe billetter inden de bliver udsolgt!

Fra : Michael Petersen

Dato : 04-02-03 15:06

"Cecilie" <cecilie@risagers.dk> mumbled something in news:3e3ede85$0$1742
$ba624c82@nntp03.dk.telia.net:

> Helt enig!!
> Det kunne ikke være en bedre start! Og ja... hvis det fortsætter tror jeg
> man skal være meget hurtig til at købe billetter inden de bliver udsolgt!

nu har billet salget været stagnerende de sidste par år så man har haft
mulighed for at købe ved indgangen. Med den seneste prisstigning tror jeg
ikke det ændrer sig meget. Meeeen man skal nok ikke vente til sidste øjeblik
hvis de fortsætter denne stil..

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side http://mcp.amok.dk