SC4 kløverblad ?
Fra : Gerner

Dato : 03-02-03 14:45

Når man vælger kløverblad for at forbinde 2 krydsende motorveje, så får man en
vejledning til hvordan man skal gøre det.

Jeg har prøvet en del ting, f.eks. afstand mellem motorvejene til længden af
motorvejene.

Kløvebladet forbliver rødt.

Så hvordan gør man så ?

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Mikkel Petersen

Dato : 03-02-03 15:38

byg en motervejs sektion over en anden motervejs sektion... (skal være lang
for at kunne lade sige gøre)

Fra : Gerner

Dato : 03-02-03 20:00

On Mon, 3 Feb 2003 15:37:41 +0100, "Mikkel Petersen" <luder@dinmor.com> wrote in
dk.spil.computer:

>byg en motervejs sektion over en anden motervejs sektion... (skal være lang
>for at kunne lade sige gøre)

Fandt ud af at man blot fortsætter når der skrives fejlmeddelelser om at det
ikke kan lade sig gøre. Fik et kløverblad med motorvejsstrækning på 18 celler
eller ca. 5200 sim penge.
Faktisk bliver vejstrækningen blå når kløverbladet kan bygges.
Og så kommer der en høflig forespørgsel om man nu vil bygge udfletningen.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto