Energi drik / mad
Fra : Thomas

Dato : 03-02-03 13:53

hejsa

jeg er begyndt at træne i motion center
så jeg kan komme af med min mave og få en pæner krop.
er det en fordel at drikke/ spise noget så man får meger energi ???
tænke på nolge drikke eller nogle energibar eller sådan noget
Nogle da kender noget til det.
måske nogle produkter ??

hilsen thomas

Fra : Jimmy

Dato : 03-02-03 23:38

"Thomas" <twp@twp.dk> wrote in message
> [...]
> er det en fordel at drikke/ spise noget så man får meger energi ???
> tænke på nolge drikke eller nogle energibar eller sådan noget

Hvis du vil drikke noget der giver dig energi vil jeg foreslå dig at købe en
pakke druesukker til 20 kr på apoteket og blande det med en smule saft.

Hvis du styrketræner med vægte vil jeg foreslå at du drikker en
proteinholdig, fedtfattig drik kort tid efter træning - Jeg er selv glad for
The Shake.
Alternativ kan du blande noget proteinpulver med fedtfattig cacaomælk.
Du skal bruge proteinen til at opbygge muskler med.

Dog vil jeg sige, at begge dele jo ikke ligefrem får dig til at tabe dig.
Hvis dit primære mål er at tabe dig ville jeg nøjes med at drikke vand og
muligvis skære ned på på proteinen med mindre du træner så meget at du rent
faktisk forbrænder den.

Der er mange teorier - ovenstående er hvad jeg selv ville gøre og ikke
nødvendigvis noget der kan bevises som videnskabelige sandheder.

mvh
Jimmy

Fra : Jacob Blirup Larsen

Dato : 04-02-03 18:54

"Thomas" <twp@twp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er det en fordel at drikke/ spise noget så man får meger energi ???
> tænke på nolge drikke eller nogle energibar eller sådan noget

Maxim laver en del produkter alt efter hvad ens mål er. Prøv at gå ind på
www.maxim.dk under menuen "mine mål", der er nogle gode forklaringer på hvad
man skal gøre og indtage. Selvfølgelig er der her nævnt Maxim's produkter,
hvilket også skulle kvalitet.

Jacob

"Vær ikke bange for modstand - Husk det er i modvind og ikke medvind en
drage stiger"