Telefonsystem
Fra : Lars Funck

Dato : 03-02-03 12:45

Hejsa

Jeg står overfor at skulle anskaffe et telefonsystem til ca. 10 brugere med
mulighed for udvidelse til mindst 25 brugere.

Jeg har fået et tilbud fra TDC som på udmærket vis dækker de behov jeg har
stillet op.

Dog vil jeg gerne have mindst ét andet tilbud så jeg har et
sammenligningsgrundlag. Uden at have noget at sammenligne med er det svært
at se, om jeg får fuld valuta for mine penge.

Kender I til firmaer der tilbyder telefonsystemer? Meget gerne med jeres
erfaringer tilknyttet.

MVH

Lars