Er det muligt
Fra : Michael Nielsen

Dato : 03-02-03 11:41

At en eller flere celler efter eget valg ikke kommer med ved
udskrift...altså på papir..

Michael Nielsen
Fjern ** ved svar via e-mail

Fra : Jan Kronsell

Dato : 03-02-03 23:16

"Michael Nielsen" <**michael@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> At en eller flere celler efter eget valg ikke kommer med ved
> udskrift...altså på papir..
>

> --
I hvilket program?

Jan

Fra : Michael Nielsen

Dato : 04-02-03 06:20

Sorry, MS Excel

Fra : Jan Kronsell

Dato : 04-02-03 19:19

> Sorry, MS Excel

Så tror jeg Jens' forslag er det nemmeste.

Jan

Fra : Lars Klintholm

Dato : 03-02-03 23:59

Den 03 feb 2003 skrev Michael Nielsen i dk.edb.programpakker.ms-office:

> At en eller flere celler efter eget valg ikke kommer med ved
> udskrift...altså på papir..

Skriftfarve = Baggrundsfarve (fx. hvid)

LarsK

Fra : Michael Nielsen

Dato : 04-02-03 06:21

Fint nok med hvid...men så kan cellen jo heller ikke ses på skærmen..

Michael Nielsen
Fjern ** ved svar via e-mail

Fra : Jens

Dato : 04-02-03 10:29

"Michael Nielsen" <**michael@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> At en eller flere celler efter eget valg ikke kommer med ved
> udskrift...altså på papir..

Hej Michael

Hvad med at lave ark2, hvor a1 = ark1.a1. osv.
I ark2 laver du så forgrundsfarve = baggrundsfarve = hvid på alle de celler
du ikke ønsker udskrevet.
Du arbejder så i ark1 og udskriver ark2.

Er den brugbar?

mvh
Jens

Fra : pre

Dato : 04-02-03 11:16

Det var måske en idé at bruge printerindstillingen "Print Selection" ?
© pre 2003

"Michael Nielsen" <**michael@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
: At en eller flere celler efter eget valg ikke kommer med ved
: udskrift...altså på papir..
:
:
: --
: Med venlig hilsen
: Michael Nielsen
: Fjern ** ved svar via e-mail
:
:

Fra : Jan Kronsell

Dato : 04-02-03 19:18

"pre" <skrivtil@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
> Det var måske en idé at bruge printerindstillingen "Print Selection" ?
> --
Men så udskriver den desværre "spredte" områder på hvert sit stykke papir.

Jan

Fra : pre

Dato : 04-02-03 19:47

Det komm squ da an på hvad/hvordan man markerer, rutinen er ældgammel,
bygget af MS da man lavede den revolutionerende version af DOS.
© pre 2003

:
: "pre" <skrivtil@gruppen.dk> skrev i en meddelelse
: news:3e3f92fc$0$11058$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
: > Det var måske en idé at bruge printerindstillingen "Print Selection"
?
: > --

Fra : Jan Kronsell

Dato : 04-02-03 21:30

> Det komm squ da an på hvad/hvordan man markerer, rutinen er ældgammel,
> bygget af MS da man lavede den revolutionerende version af DOS.
> --
Så er der bare noghet, jeg ikke ved - og der er sikkert meget.

Jeg vil fx gerne udskrive følgende celleområder men ikke de mellemliggende:

A1:A3 A5:A6, B2:B5, B7:B10 og D1:D4

Hvis jeg prøver at markere disse og så udskrive Selection kommer hvert
område på et stykke papir for sig selv - uanset hvordan jeg markerer. Så
hvis jeg kan udskrive dem på samme stykke papir, må der være noget, jeg har
overset.

Jan

Fra : Lars Klintholm

Dato : 04-02-03 22:06

Den 04 feb 2003 skrev Jan Kronsell i dk.edb.programpakker.ms-office:

> [...]
> hvert område på et stykke papir for sig selv - uanset hvordan jeg
> markerer. Så hvis jeg kan udskrive dem på samme stykke papir, må

Marker A1:A3 og tryk Ctrl+C
Gå til Ark2 (forudsættes tomt), hold Shift nede og vælg Rediger, Indsæt
billedkæde
Marker A5:A6 og tryk Ctrl+C
Gå til Ark 2, hold Shift nede og vælg Rediger, Indsæt billekæde
......etc., etc

Til slut udskrives Ark2, det hele på et papirark

Billedkæde sørger for at ændringer slår igennem på ark2

LarsK