nok tool 1,9
Fra : Michael

Dato : 03-02-03 10:29

hejsa nu har jeg så hentet Nok tool 1,9, men hvad kan det egentlig mere end
1,8, det kan da ikke opdatere 3310til3315 kan det Mvh Michael

Fra : Th Frydensberg

Dato : 03-02-03 13:03

Michael wrote:

> hejsa nu har jeg så hentet Nok tool 1,9, men hvad kan det egentlig mere end
> 1,8, det kan da ikke opdatere 3310til3315 kan det Mvh Michael

det kan knok phoenixb med et almindeligt datakabel

Fra : Michael

Dato : 03-02-03 14:29

jeg har knok phoenixb jeg syntes bare at have hørt at Nok 1.9 også kunne
opdatere mvh Michael

Fra : Th Frydensberg

Dato : 03-02-03 18:26

ikke til 3315 !!!

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 03-02-03 19:43

Th Frydensberg wrote:
> ikke til 3315 !!!

Ikke enig! Hvad mener du så "3310ad menu" er til (betinget af, at
softwaren er nyere end v. 5.57)?

\Mandal

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 03-02-03 19:43

Michael wrote:
> hejsa nu har jeg så hentet Nok tool 1,9, men hvad kan det egentlig
> mere end 1,8, det kan da ikke opdatere 3310til3315 kan det Mvh

Såfremt telefonens software er ny nok, kan du aktivere de ekstra
funktioner (3310ad menu enable), hvorved der bliver tale om en 3315'er.

\Mandal

Fra : Th Frydensberg

Dato : 03-02-03 19:53

> Såfremt telefonens software er ny nok, kan du aktivere de ekstra
> funktioner (3310ad menu enable), hvorved der bliver tale om en 3315'er.
>
> \Mandal

ok.
th