Ny version Ad-aware
Fra : Gevaldi

Dato : 03-02-03 09:46

Så kom den endelig, den ny version af Ad-aware 6.0

http://lavasoft3.element5.com/

--
/Gevaldi (remove 369)
http://www.wintip.dk/

Indlæg som sendes til Ng via kandu.dk besvares ikke.

Fra : B.R.

Dato : 03-02-03 09:50

Gevaldi wrote:
> Så kom den endelig, den ny version af Ad-aware 6.0
>
> http://lavasoft3.element5.com/

Ja, meeeeen på alle downloadssteder siger den den endnu ikke er tilgængelig
men vil komme i begyndelsen af FEB

Bjarne
Fjern no spam i mailadresse
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : JKL

Dato : 03-02-03 10:23

Team Lavasoft meddeler i nyhedsgruppen spyware under
news.grc.com at den gratis version vil blive frigivet onsdag d. 5 februar.

Looking forward :)

---

Fra : B.R.

Dato : 03-02-03 10:27

JKL wrote:
> Team Lavasoft meddeler i nyhedsgruppen spyware under
> news.grc.com at den gratis version vil blive frigivet onsdag d. 5
> februar.
>
> Looking forward :)

Tak for oplysningen

Fra : Robert Jensen

Dato : 03-02-03 21:38

"B.R." <roschNOSPAM@pc.dk> wrote in message

> Tak for oplysningen
>
> --
> Med venlig hilsen
> Bjarne
> Fjern no spam i mailadresse
> Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

har haft den i et par dage.
prøv at kigge lidt på www.geeknewz.dk
der er et link .-)

--
Med Venlig Hilsen

Robert Jensen
www.robert-jensen.dk

Fra : B.R.

Dato : 03-02-03 21:44

Robert Jensen wrote:

> har haft den i et par dage.
> prøv at kigge lidt på www.geeknewz.dk
> der er et link .-)

Ja, fint link, men det er bare ikke muligt at få lov at downloade den

Fra : rea721

Dato : 03-02-03 21:45

Robert Jensen wrote:

> har haft den i et par dage.
> prøv at kigge lidt på www.geeknewz.dk
> der er et link .-)

***
Sorry... but the website you are looking for is no longer available on
Tripod (or you may have mistyped the URL).

You will be automatically redirected to Lycos Tripod Homepage in 5 seconds.
***

Måske du kunne sende den i en mail ???

--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Lars Raaby

Dato : 03-02-03 20:23

Gevaldi skrev bl.a.:
> Så kom den endelig, den ny version af Ad-aware 6.0

http://user.tninet.se/~bfh850e/MP3/Ad-aware%20Plus%206.00%20Build%20158.zip

Lars Raaby

Don´t feed the TROLL

Fra : Anders Lund

Dato : 03-02-03 22:29

Lars Raaby wrote:

http://user.tninet.se/~bfh850e/MP3/Ad-aware%20Plus%206.00%20Build%20158.zip

Øhhh .. den der er vist ikke helt lovlig! Det er købe versionen (Plus) du
har fat i. Den er dog også fjernet fra serveren af.
--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Lars Raaby

Dato : 04-02-03 18:39

Anders Lund skrev bl.a.:

> [...]
>
> Øhhh .. den der er vist ikke helt lovlig! Det er købe
> versionen (Plus) du har fat i. Den er dog også fjernet fra

Ja jeg har fundet det link i en anden gruppe. Jeg har ikke selv
hentet programmet.

Lars Raaby

Don´t feed the TROLL