Nydelse m/k
Fra : -S-

Dato : 03-02-03 02:51

Uanset hvem der har skabt mennesket, så er der vist sket en lille fejl.

Der er lidt uretfærdigt, at mænd har så let ved at få udløsning ved samleje
- kvinder derimod har ofte en del sværere ved det - nogen får endda aldrig
orgasme, til skuffelse overfor disse kvinder - og også Deres mænd!

--
-S-

Fra : PerX ...

Dato : 03-02-03 03:26

In article <Xns93171D14E4E7Bsabc@62.243.74.162>, -s-@b.c says...
> Uanset hvem der har skabt mennesket, så er der vist sket en lille fejl.
>
> Der er lidt uretfærdigt, at mænd har så let ved at få udløsning ved samleje

Nu er udløsning jo ikke det samme som orgasme.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-02-03 06:11

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_removethis_.com> wrote in message
> In article <Xns93171D14E4E7Bsabc@62.243.74.162>, -s-@b.c says...

> Nu er udløsning jo ikke det samme som orgasme.

VED NOGEN NOGET SIKKERT om der kan opnås samme nydelse ved stimulation af
prostata gennem endetarm, så der sker muskelsammentrækninger i stil med dem
der skaber udtømning og blanding af sekreter fra bitestikler, sædblærekirtel
og prostata, altså den normale sædudtømning. Er mænds-multiple-orgasmer =
myte??

Jeg tror at overtro hersker på dette felt, og tilmed er ordene ikke
veldefinerede.

Bøsser har i Information påstået at de har en BEDRE END HETERO udtømning og
uden at noget tømmes ud.

Og kvinders se-hvor-er-jeg-frigjort postulater om orgasmer, vækker ikke
respekt fx:

" Jeg oplever clitoris-orgasmerne for "marxistiske, subjektorienterede
individualistiske lyst-oplevelser" og vaginal orgasmerne for "dionysiske
zen, buddhistiske lyst-oplevelser" Maria Damsholt, TV-forkælet
dansk skuespillerinde o 1990

HER LIDT FLERE VISDOMSORD OM HØJDEPUNKTS-OPLEVELSEN OG DENS OPREKLAMERING

Sexlivet er i sig selv bedøvende ligegyldigt. Og selv om orgasme
kan være meget spændende, så er den hurtigt overstået. Det, mennsker bør
søge hos hinanden, er hensynsfuldhed, omsorg, poesi og ømhed - først og
sidst. Elsa Gress

Ho Sæd får succes hvis kvinden får orgasme. To engelske biologer, Robert
Baker og Mark Bellis, har opdaget, at hvis kvinden får orgasme lige før
eller inden for 45 min. efter mandens udløsning, beholder hun langt mere sæd
inden i sig, end hvis hun ikke havde fået orgasme. Forsøgene viser, at i de
perioder, hvor kvinden er utro, beholder hun mindre sæd fra sin
hverdags-partner inden i sig. Under stævnemøder med elskeren får hun
derimod hyppigere orgasme. De engelske forskere mener derfor, at orgasmen er
kvindens ubevidste middel til selv at vælge, hvem hun vil besvangres af.
Den amerikanske forsker Stephen Jay Gould mener, at kvinders orgasme har
lige så stor en funktion som mænds brystvorter og en blindtarm.
Illustreret Videnskab nr. 10/96.p26

hoh Den glæde, som en orgasme giver en kvinde, rangerer på hendes
værdiskala langt efter den, som hun får ved ata deltage i et cocktail party
eller ved at købe et par auberginefarvede lakstøvler. Esther Vilar

hoh Denne lille latterlige krampetrækning. Elsa GressDen glæde, som en
orgasme giver en kvinde, rangerer på hendes værdiskala langt efter den, som
hun får ved ata deltage i et cocktail party eller ved at købe et par
auberginefarvede lakstøvler. Esther Vilar

hoh Hoss visse kvinder tager det en hel del tid at opnå orgasme. Før man
binder sig til en sådan partner, skal man være sikker på, at man er villig
til at reservere f. eks. juni måned, og at man får smørrebrød bragt ind.
Bruce Jay Friedman

hoh One orgasm in the bush is worth two in the hand. Graffiti

hoh Orgasme er som et svagt angreb af apoplexi. Demokritus

hoh Trods årtusinders erfaring ved manden stadigvæk lige så lidt om
kvinden som maddiken om ferskenkerner. Norma Woods

Hoh Women are never disarmed by compliments
men always are.that is the difference between the two sexes
Kvinder er aldrig afvæbned af komplimenter mænd er altid
det er forskellen på kønnende Oscar Wilde

Hoh Women have intelligence; men have character and passion.
Nietzsche

Hoh Women love us for our faults.If we have enough of them
they will forgive us everything.even our intellects
Kvinder elsker os for vores fejl.hvis vi har nok af dem
de vil tilgive os alt selv vores intelligens Oscar Wilde

Hoh Å forføre ens neste til en god oppfatning om en og senere selv tro
fullt og fast på nestens oppfatning. Hvem kan gjøre kvinnene et slikt
kunststykke etter?- Nietzsche

Hohhs For hvis hun begynder at sige sandheden, skrumper sikkelsen i
spejlet ind; hans livsduelighed formindskes.
Hvordan skal han blive ved at dømme, bringe kultur til de infødte, give
love, skrive bøger, klæde sig ud og holde taler ved middagsselskaber,
medmindre han kan se sig selv i dobbelt størrelse ved morgenmaden og
frokosten?Virginia Woolf citeret af H Lerner i Kvinders selvbedrag 1929

hohmk Hvis du vil elskes, vær elskelig. Ovid

ho

Bortset fra kønsorganerne, de sekundære kønskendemærkers og orgasmens
særpræg findes der ingen virkelige forskelle mellem mand og kvinde. Kate
Millett

hohsbHh Hør nu, søde Malle, sig mig Din Mening ganske oprigtigt!
Er det ikke en frivillig Sag om han vil gi'e de 250 eller ikke: jeg tvinger
ham jo ikke dertil?

Du tvinger vist Ingen til at gi'e Dig Noget, kjere Johan, dertil er Du
altfor ædel og uegennytting

..Og Skavanken, den behøver jeg da ikke at tale om?

Du veed jo slet ikke om Hesten feiler noget, Du troer det jo kun.Ja, ikke
sandt?

Jeg kan jo ikke se Dyret indvendigt! Godnat, Du er en sød Kone, Godnat!
Fritz Jurgensen

Hok Through love, Women actually become what they appear to be in
the imagination of their lovers. Nietzsche

hok Women make fools of the spiritual men. And when, as men,
they´ve gone flop in their spirituality, they can´t pick themselves up
whole any more. So they just crawl, and die detesting the female, or the
females, who made them fall. DH Lawrence

hokl/hs Kysset er den mest oprigtige form for smiger. Anonym

hoklh No man has ever lived that had enough, / Of children's gratitude or
woman's love. William Butler Yeats

holøhs Kys er, hvad der er blevet tilbage af paradisets sprog. Joseph
Conrad

Homkh Kjønnene tar feil av hverandre. Det fører til at de egentlig
bare ærer og elsker seg selv (eller sitt eget ideal, for å uttrykke det noe
mildere -). Derfor ønsker mannen seg en fredsommelig kvinne, - men nettopp
kvinnene er vesentlig ufredsommelige, som kattene uansett hvor mye de har
øvd seg på å gi inntrykk av fredsommelighet. Nietzsche

Fra : Tomas O.

Dato : 03-02-03 06:17

PerX ... <hyp1999@hotmail_removethis_.com> wrote in

> In article <Xns93171D14E4E7Bsabc@62.243.74.162>, -s-@b.c says...

Nope.. var der det var vi nok ikke så 'succesfuld' en art, med 6 milliarder
individer.

> Nu er udløsning jo ikke det samme som orgasme.

Netop. Ikke mange mænd er tilsyneladende bevidst om lige netop det!

Der er så stor forskel at da jeg første gang fik en orgasme var jeg rystet.

Tomas

Fra : Bo Warming

Dato : 03-02-03 06:03

"-S-" <-s-@b.c> wrote in message news:Xns93171D14E4E7Bsabc@62.243.74.162...
> [...]
> - kvinder derimod har ofte en del sværere ved det - nogen får endda aldrig
> orgasme, til skuffelse overfor disse kvinder - og også Deres mænd!

Som mand værdsætter jeg onani og at have styr på tingene, men måske kvinder
er fuldt så lykkelige og opnår ufattelig magt ved at få børn
FØDSLER ER KVINDENS ORGASME, siger engelske feminister

Masser af andet er involveret, men er om livsløgn og selvbedrag og sligt
sært. Tænk at have den magt over medmennesker, som kvinder har over mænd -
de sidder på en guldgrube og styrer vor romantik.

"Alle har en forskellig ide om kærlighed

En pige jeg kender sagde
"Jeg vidste han elskede mig, da han ikke ville komme i munden på mig"". Andy
Warhol

"Jeg løber altid ind i stærke kvinder, der leder efter svage mænd, som kan
dominere dem". Andy Warhol

"Begæret forstørrer det, man vil have". Nietzsche

"Man må kysse en frygtelig masse frøer, inden man finder en prins (Grafitti)

Fra : Girlie

Dato : 04-02-03 18:11

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> er fuldt så lykkelige og opnår ufattelig magt ved at få børn
> FØDSLER ER KVINDENS ORGASME, siger engelske feminister

Har du prøvet at skide en vandmelon samtidigt med at dine indvolde gentagne
gange blev vredet som en karklud?
OK....
Indtil du har prøvet det, så drop dine ideer om, at det er orgasmisk at føde
et barn.
Lykkelig er man da bagefter, men nydelse? For langt de fleste kvinder: nej!
Der var intet intet intet godt ved fødselsoplevelsen for mit vedkommende.
Barnet var jo en anden sag, heldigvis...

Fra : Bo Warming

Dato : 04-02-03 18:35

"Girlie" <girlie@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> Der var intet intet intet godt ved fødselsoplevelsen for mit vedkommende.
> Barnet var jo en anden sag, heldigvis...

Ø Sføli har jeg ikke haft den lykke, jeg hedder ikke Bodil men Bo

Nogle kvinders fødsler er som at smutte mandler

Sjældent sætter universet sig på tværs og kejsersnit nødvendigt.

Sikkerhed for resultat er bedre end når en mand skal reparere sin bil

Resultater gør livet værd at leve.

I sengen er mandens resultat at kvinden stønner orgasmeagtig smigrendet

- men undertiden siger hun dagen efter hun i erotisk opstemthed
stønnede JEG ER DIN, at JEG VIL SKILLES

I mit næste liv vil jeg være kvinde = have magt

Fra : marian

Dato : 14-02-03 18:38

"Bo Warming" >

> Ø Sføli har jeg ikke haft den lykke, jeg hedder ikke Bodil men Bo
>

> Nogle kvinders fødsler er som at smutte mandler

ja det siger man jo, når man lykkelig har glemt veerne. jeg har født 3 og
det var forskelligt hver gang. den smuttede mandel, ville du nok ikke kalde
en orgasme men det gør en kvinde.
for vi er vandt til smerter.
og til at glemme lige et sekund efter når man ligger med guldklumpen på
brystet.
smerten kan sammenlignes med den vandmelon girly talte om, og den varer ikke
2 sekunder af gangen.
den kommer gentagne gange med minutters interval indtil man har født. og som
sagt. det er ikke det man deler med en mand normalt.
medmindre han er med til fødslen.

> Sjældent sætter universet sig på tværs og kejsersnit nødvendigt.

hvem snakker om kejsersnit.
kejsersnit. bliver foretaget under bedøvelse i danmark. og fødes ikke,(bare
til information, hvis du ikke vidste det.)

> Sikkerhed for resultat er bedre end når en mand skal reparere sin bil

åååhhhh den stakkels elskelige bil, den får nok ondt,,, er det det du mener.
ellers ser jeg ingen sammenhæng.

> Resultater gør livet værd at leve.

Enig... og udvikling...

> I sengen er mandens resultat at kvinden stønner orgasmeagtig smigrendet

Der skal 2 til resultatet.

men undertiden siger hun dagen efter hun i erotisk opstemthed
> stønnede JEG ER DIN, at JEG VIL SKILLES

OK???

> I mit næste liv vil jeg være kvinde = have magt

Jeg vil da ønske for dig at du får dit ønske opfyldt... måske vil du så møde
en mand som er som dig selv og det vil da være dejligt ikke???

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-02-03 20:23

On Fri, 14 Feb 2003 18:37:48 +0100, "marian" <marian@aab-net.dk>
wrote:

> [...]
>det var forskelligt hver gang. den smuttede mandel, ville du nok ikke kalde

det skulle efetr signe være bevist hvis en mand oplevde den samme
mængde smerte som en fødene kvinde - så ville han simpelthænd dø af
sjok !??

Mv
Bo M Mogensen

Fra : marian

Dato : 15-02-03 18:08

"Bo M Mogensen" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse

> det skulle efetr signe være bevist hvis en mand oplevde den samme
> mængde smerte som en fødene kvinde - så ville han simpelthænd dø af
> [...]
Marian:
Det tror jeg på *s*

Fra : Bo Warming

Dato : 15-02-03 18:55

"marian" <marian@aab-net.dk> wrote in message

> Marian:
> Det tror jeg på *s*

Jeg tror det er vildledende skrivebordsteori når man mener at kunne måle
smerte og påstå at kvinder er stærkere

Min pointe med modstridende citater er ikke at vi skal tilbage til en
voldelig fortid, men at VI ER ALLE FORSKELLIGE, og vi skal respektere disse
forskelle

Staten skal ikke tage stilling til kønslighed - de enkelte m- og k-partnere
skal finde fremtid arbejdsdeling og kompensation .

Fra : Chokmah

Dato : 15-02-03 21:22

On Sat, 15 Feb 2003 18:54:41 +0100, "Bo Warming"
<XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote:

>Jeg tror det er vildledende skrivebordsteori når man mener at kunne måle
>smerte og påstå at kvinder er stærkere

under de tid med hjælp til banrløse må du være blevet den erfaring
ringer at vi er forskelige som køn - så selv om mænd som tommelfinger
regl er fysisk stærker - så er der altså steder hvor kvinder de
fleste kvinder har mere styrke ind mænd psykisk har jeg bevidnet
kvinder og små skrigene børn - hvor min hjerne var stået af og jeg gik
riundt som lidt en kogt grøn sag hengivet i te passivt stock holm
syndrom over for de små støjene værlene satner .... hvor kvinden
simpelt hænd is tedet for at eksplodere gik isg en tur på 3 minutter
så var hun tilbage og rent faktisk genopladet - jeg sov 18 timer i
døgente de følgene 4 dage -
men itlbage til barne fødsler - en kendt model sagde at det føles som
at skide en vand melon - måske ikke et smukt udtryg - men når kvinder
nu en gang er indrettet til at føde børn så ligger de det selvføligt i
naturen at en stor del af dem også fysisk kan holde til at føde dem
men hvis du f.eks foretsiller dig at fu i mangel af bedre skulle skide
en vand melon på mellem 7 og 9 timer - så vil du måske bedre ku
foretsille dig at dø af smerte udne dette udelukker at en kvinde ville
gøre det samme !
men det med fødsler kan de altså ...

>Min pointe med modstridende citater er ikke at vi skal tilbage til en
>voldelig fortid,

Øhh nej det vil da være træls ..... ??

> men at VI ER ALLE FORSKELLIGE, og vi skal respektere disse
>forskelle

Øhh ... ja da :)

>Staten skal ikke tage stilling til kønslighed - de enkelte m- og k-partnere
>skal finde fremtid arbejdsdeling og kompensation .

Øhh jow ---- jamen jeg er da glad for at du bringer dette med
selv om det godt nok ikke har synelig relevans - jeg betviler ikke at
du kan komme en lang forklaring på HVOFOR det lige har det - men skal
vi ikke bare æde den uden yderliger forklaringer !

tak for emial med citater

bedste hilsner
Bo M Mogensen

Fra : Bo Warming

Dato : 15-02-03 04:56

> [...]
>
> Enig... og udvikling...

> Der skal 2 til resultatet.
>
> men undertiden siger hun dagen efter hun i erotisk opstemthed

At orgasme-lyd-smigeren ofte er falsk er eksempel på følgende , som
oldtidsgrækerne anså for banalt:

" Spil og skuespil er livet. - Lær at spille med, eller du kommer
derfra med smerte og skade." Palladas fra Alexandria

At orgasme-glæden er så extremt subjektiv og u-fysisk, viser at følgende
naturvidenskabs-mand&filosof var totalt galt på den

"Smerte er advarselssignal om legemsskade(påbegyndt, under forværreing) og
nerve er signalvej. " Descartes.

Der er mange eksempler på at objektivitet er umulig og indbildning er alt -
så ansættelse af flere og flere sagsbehandlere til at tilkende erstatninger
og pensioner, er skruen uden ende.

" Den som fortsatt fryder seg på bålet, triumferer ikke over smerten, men
over det faktum at han ikke føler noen smerte, hvor han ventet den. ".
Nietzsche

Tilbage til fødselssmerter - dyr har dem ikke:

"Smerte følger lærdom". Euripides

Man bliver ikke pro-fascistisk af at erkende at der var kvaliteter i den
hårdhed, som de lagde op til vedr elitesoldater og ungdom i almindelighed

"You know what I think about violence. For me it is profoundly moral, more
moral than compromises and transactions. Benito Mussolini

- Krigsforberedelserne omfattede en Hitlerjugend, der "bankede svaghed ud af
kroppen på de unge, og forbød ømhed og gjorde ufølsom overfor smerte."

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 03-02-03 10:16

> Der er lidt uretfærdigt, at mænd har så let ved at få udløsning ved
samleje
> - kvinder derimod har ofte en del sværere ved det

Det er dog heldigvis også sådan at kvinder / piger kan have nemmere ved at
få dem end mænd, hvis de behandles rigtigt, og det er også nemmere for piger
at multiple orgasmer end det er for mænd. Vi skal jo lige have en lille
pause, som regel, hvor hendes orgasmer tvært imod rykker sig tættere og
tættere sammen

Men jeg vil give dig ret i at der er kvinder der ikke kan opnå orgasme ved
direkte samenleje, men måske sagtens kan ved onani... Jeg er da glad for at
jeg har en kæreste der kan få det under sammenleje :)

/ Jonas

Fra : Jannie og Jens

Dato : 03-02-03 20:27

"-S-" <-s-@b.c> skrev i en meddelelse
> [...]
> - kvinder derimod har ofte en del sværere ved det - nogen får endda aldrig
> orgasme, til skuffelse overfor disse kvinder - og også Deres mænd!

Jeg tror såmen ikke det er en fejl. det vigtigste er jo at manden kommer,
for så er formeringen sikret. hvis kvinden kom før manden, ville vi nok være
en uddød rase.

Men selvfølgelig har kvinder i dagens Danmark også ret til orgasme, hvis de
kan nå det.

Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 04-02-03 02:35

"Jannie og Jens" <jannieogjens@hansen.mail.dk> wrote in message

> [...]
> >
> Jeg tror såmen ikke det er en fejl. det vigtigste er jo at manden kommer,
> for så er formeringen sikret. hvis kvinden kom før manden, ville vi nok

DET ER FORPLANTNINGSMÆSSIGT LIGEGYLDIGT OM HUN KOMMER TI GANGE FØR MANDEN OG
TI GANGE EFTER
ELLER LADER SOM OM ELLER LIGGER SOM EN FISK PÅ ET BRÆT OG TÆNKER PÅ
FÆDRELANDET

> Men selvfølgelig har kvinder i dagens Danmark også ret til orgasme, hvis
de
> kan nå det.

En juridisk ret findes ikke, og ville være umulig at administre.

Selv menneskerettigheder er ikke så sindsyge

Hvis hun får det via X minutter/Y clitorisgnubninger, så får hun det, hvis
hun når det, og en udholdende mand er en hensynsfuld mandag

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 04-02-03 02:27

> [...]
> - kvinder derimod har ofte en del sværere ved det - nogen får endda aldrig
> orgasme, til skuffelse overfor disse kvinder - og også Deres mænd!

Jeg vil egentlig tro at mænd generelt har MEGET sværere end kvinder ved at
få orgasme, så den teori holder vist ikke helt ;)

Fra : Peter Knutsen

Dato : 05-02-03 08:01

-S- wrote:
> [...]
> - kvinder derimod har ofte en del sværere ved det - nogen får endda aldrig
> orgasme, til skuffelse overfor disse kvinder - og også Deres mænd!

Det er *meget* uretfærdigt, at piger har så let ved at få sex, i
forhold til hvor svært det er for (heteroseksuelle!) mænd.

--
Peter Knutsen

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 05-02-03 10:21

[Peter Knutsen | Wed, 05 Feb 2003 08:00:40 +0100]

>Det er *meget* uretfærdigt, at piger har så let ved at få sex, i
>forhold til hvor svært det er for (heteroseksuelle!) mænd.

Jeps, ganske enige!

Der er ikke andet for end den løsning (!) som en lille sjat af jer
allerede har fundet, nemlig at udforske sin mulige biseksuelle side, og
derved engang imellem lade sig tilfredsstille af/med en anden fyr...

Altså, der er massere af bøsser der gerne vil hjælpe en masse af deres
heteroseksuelle venner, ved at give dem et blowjob i ny og næ

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-02-03 12:33

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote in message

> Altså, der er massere af bøsser der gerne vil hjælpe en masse af deres
> heteroseksuelle venner, ved at give dem et blowjob i ny og næ

Nu må jeg lige stille et lommefilosofisk spørgsmål: Er man
heteroseksuel, hvis man lader sig tilfredsstille af en homoseksuel? Jeg
ved, at det f.eks. blandt muslimer ikke rokker ved ens status som
heteroseksuel, hvis man er den "udøvende" part i et seksuelt forhold til
en af samme køn (i praksis altid mænd, da lesbisk adfærd tilsyneladende
_altid_ er syndigt for _begge_ parter i muslimsk kultur). Er man derimod
den "modtagende" part, ansés man som homoseksuel og dermed syndig. Også
i fængselsmiljøer er det tilsyneladende en udbredt holdning, at man ikke
nødvendigvis kan sætte spøgsmålstegn ved stærke fanges heteroseksuelle
status, selvom de misbruger svage fanger seksuelt. Jeg synes, at det er
udtryk for hykleri og et voldsomt selvbedrag, hvis man påstår sig
heteroseksuel og samtidig er villig til at lade sig tilfredsstille
seksuelt af en person af samme køn.

--
-Jens B.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 05-02-03 23:42

[Jens Bruun | Wed, 5 Feb 2003 12:32:59 +0100]

>Nu må jeg lige stille et lommefilosofisk spørgsmål: Er man
>heteroseksuel, hvis man lader sig tilfredsstille af en homoseksuel?

Jeg er ganske enig i din lommefilosofi; og definitionen må være, at hvis
man er "ægte" heteroseksuel, er enhver form for følelsesmæssig og
kønsligomgang med én af sit eget køn 100% udelukket. (og det samme, med
modsat fortegn, for homoseksuelle).

>Jeg synes, at det er
>udtryk for hykleri og et voldsomt selvbedrag, hvis man påstår sig
>heteroseksuel og samtidig er villig til at lade sig tilfredsstille
>seksuelt af en person af samme køn.

Jeg forstår hvad du mener, men er ganske uenig alligevel. Spørgsmålet
er vel mere en seksuel definition. Mange mennesker indeholder en grad
af biseksualitet, men opfatter sig selv som enten hetero- bi- eller
homoseksuelle.

At et menneske er biseksuelt, er jo langtfra ensbetydende med at kønnet
er ligegyldigt, og at det kun er personen bag som den biseksuelle falder
for, altså en slags 50/50 seksualitet; biseksualitet kan i meget stor
del gradbøjes, og det er så op til den enkelte et vurdere hvad man selv
synes man er.

Jeg kender da fyre der er bøsser (efter egen definition) der ikke 100%
vil udelukke at de en dag kunne finde på at have lyst til en pige.
Ligesom jeg kender fyrer der er hetero (-do-), men som ikke totalt
udelukker at de en dag 'tør' prøve noget med eget køn.

Ingen af ovennævnte opfatter jeg som hyklerer - slet ikke; de er måske i
ordets snævreste forstand biseksueller, men fordi de opfatter sig selv
som "næsten kun" det ene del, er det sådan de definerer sig selv.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Henning

Dato : 05-02-03 19:11

"Peter Knutsen" <peter@knutsen.dk> skrev i en meddelelse

> Det er *meget* uretfærdigt, at piger har så let ved at få sex, i
> forhold til hvor svært det er for (heteroseksuelle!) mænd.

Og at 10% af mændene får 90% af den sex, der foregår på
det frie markede *GGG*

MVH
Henning

Fra : sol

Dato : 06-02-03 19:44

Så må jeg da sige jeg er heldig for min hun kan få 4 - 5 orgasmer i timen,
og hun faker ikke . såå vi deles da pænt om nyelsen.

Men der er jo også andre måder end lige ud og ind.

-S- <-s-@b.c> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns93171D14E4E7Bsabc@62.243.74.162...