Hvis man har hang til gamle dage ....
Fra : Hekto

Dato : 03-02-03 01:03

Så er her et link til myriader af billeder, annoncer, beskrivelser, af
gamle racere. MotoBI, Duc's, Guzzi'er, Egli, Japanere o.s.v.

http://www.eurospares.com/graphics.htm

--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - ?
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-02-03 01:55

Hekto wrote:
> Så er her et link til myriader af billeder, annoncer, beskrivelser, af
> gamle racere. MotoBI, Duc's, Guzzi'er, Egli, Japanere o.s.v.
> http://www.eurospares.com/graphics.htm

Det er godt nok herligt.. :)

Det her er fx. noget af det gode :)
http://www.eurospares.com/216fair.jpg

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Hekto

Dato : 03-02-03 07:46

In article <slrnb3rfe8.rli.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...

> Det er godt nok herligt.. :)
>
> Det her er fx. noget af det gode :)
> http://www.eurospares.com/216fair.jpg
>
> // Hans

Nogle let genkendelige, med noget farligt, inden i:

http://www.eurospares.com/Yam3_2.jpg
http://www.eurospares.com/and2.jpg
http://www.eurospares.com/graphics/and9.jpg
http://www.eurospares.com/graphics/and8.jpg
http://www.eurospares.com/graphics/and7.jpg

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-02-03 13:05

Hekto wrote:
> Nogle let genkendelige, med noget farligt, inden i:

Oh ja, det er godt nok også herligt... :)
Og med centernav-styring og ting, gad vide om sådan et setup kan svare
sig rent vægt/ydelses-mæssigt på en racerbane?

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Hekto

Dato : 03-02-03 13:26

In article <slrnb3smn5.rli.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Oh ja, det er godt nok også herligt... :)
> Og med centernav-styring og ting, gad vide om sådan et setup kan svare
> sig rent vægt/ydelses-mæssigt på en racerbane?

Nøøøøh! ... jeg har da aldrig hørt at de har vundet nogen løb??? :0)

Jeg har hang til klassiske italienske racere! Der er ikke noget
overflødigt gøjl. Benelli Sei undtaget!!!

Eller synes jeg at 50, 125 og 250cc racerne, bygget af strikkepinde,
må være noget af en oplevelse. Egenvægten må have været minimal!

--
Brian/Hekto

LS650 m. 1-in-1 * Kawasaki KR-1 m. KIPS & 2-in-2

Fra : Armand

Dato : 03-02-03 16:44

Hekto <bs@hektoMAPSON.dk> skrev i en
> In article <slrnb3smn5.rli.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
> server.dk says...
> >
> Nøøøøh! ... jeg har da aldrig hørt at de har vundet nogen løb??? :0)

ELF (olie) har i mange år haft et team med i GP'et, og netop navstyring
var dén feature som de forsøgte at gøre konkurrencedygtig!
Hen de har opgivet ideen nu

Bimota Tesi havde også navstyring (måske den at snakken udspringer
fra?). Jeg talte med én der havde prøvet sådan en sag - Han sagde at det
var vildt underligt ikke at være direkte forbundet til forhjulet; men
det burde man vel kunne vænne sig til!
Men heller ikke Bimota's sportslige koncept passede navstyring med

Endelig er der jo Yamaha GTS, som heller ikke slog rigtigt an!

> Jeg har hang til klassiske italienske racere! Der er ikke noget
> overflødigt gøjl. Benelli Sei undtaget!!!

Hæ!
Jeg tror jeg ved hvad du mener - Men du glemmer vist at 900'eren også
hedder Sei!

--
Armand.
(endnu ikke surfet på linkede sites)

Fra : Hekto

Dato : 03-02-03 22:32

In article <b1m2pd$93d$6@news.cybercity.dk>, armand@mc-chaufforerne.dk
says...
> Hæ!
> Jeg tror jeg ved hvad du mener - Men du glemmer vist at 900'eren også
> hedder Sei!

Hvad skal man med 6 cylindere???, 4 er i forvejen mindst 2 for mange!
;0)

Det er A-N-D Raceren snakken går på. der er flere billeder af den. Jeg
dumper lige et mere i binaer.motor
.... og så lige et par stykker af nogle letbende italienere!