Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital kamera, hvad skal jeg købe?
Fra : Brian Nilsson

Dato : 03-02-03 00:06

Hej i gruppen.

Jeg har lige fået en ny computer med USB, hvilket den gamle ikke havde. Så
jeg skal da i gang med et digital kamera, og har sat 3-4000 kroner af til
dette. Men hvad skal jeg købe?

Jeg så gerne at kameraet havde disse funktioner:
- B-tid, så jeg kan tag billeder med den tid jeg ønsker.
- Havde et display så dårlige billederne kan slettes.

Nogen forslag til hvad mine 3-4000 kroner skal bruges til?

--
- mvh. Brian Nilsson - solarbln@yahoo.dk -
http://home19.inet.tele.dk/bln/ng/visitkort.htm

Fra : Anders

Dato : 03-02-03 00:13

> [...]
> - Havde et display så dårlige billederne kan slettes.
>
> Nogen forslag til hvad mine 3-4000 kroner skal bruges til?

køb et brugt nikon eller nyt canon !!!
http://www.dpreview.com/

Fra : Poul Krogh

Dato : 04-02-03 14:08

www.steves-digicams.com

www.dcresource.com

www.imaging-resource.com

Er tre endre jeg har brugt da jeg skulle købe mit digitale kamera. Og de er
utrolig informative (syns jeg ihverft.) Og i den prisklasse du har sat af,
er det vel 2-4 MP klassen du skal lede i.

Håber du finder hvad du leder efter