Simcity4 problemer
Fra : frank

Dato : 03-02-03 00:01

Hej
Mit simcity går dø i opstart af spillet (sort skærm) jeg har en Athlon 1G ,
128ram, Geforce pro 32 bit,
hvad kan der være galt

Frank

Fra : Gerner

Dato : 03-02-03 01:12

On Mon, 3 Feb 2003 00:01:22 +0100, "frank" <gifra.n@get2net.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Hej
>Mit simcity går dø i opstart af spillet (sort skærm) jeg har en Athlon 1G ,
> [...]
128 er vel lige lidt nok. Opdater drivere for grafik og lyd, samt dx = 9.0

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Jacob

Dato : 03-02-03 01:30

"frank" <gifra.n@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Mit simcity går dø i opstart af spillet (sort skærm) jeg har en Athlon 1G
> [...]

Uhaaa.. kun 1 gig .. glæd dig !

har 1,4 med gf4 ti 4200 og 512 ddr ram, og jeg har giga lag i store byer i
en opløsning af 800 x 600

Fra : Kristian

Dato : 03-02-03 17:10

mit lagger også med store byer men det er stadig spilbart

p4 2,4ghz
gf ti 4600
512 ddr 333mhz

Fra : Jacob

Dato : 03-02-03 17:15

"Kristian" <Falk-Petersen@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> mit lagger også med store byer men det er stadig spilbart
>

> p4 2,4ghz
> gf ti 4600
> 512 ddr 333mhz

sat grafikken ned til medium ... i min by med 260k indbyggere har jeg
rimeligt meget lagg ... bliver sjovt når jeg får en by med + 2 mio hehe

Fra : Ally

Dato : 03-02-03 18:47

>sat grafikken ned til medium ... i min by med 260k indbyggere har jeg
>rimeligt meget lagg ... bliver sjovt når jeg får en by med + 2 mio hehe

Hvordan faen har du fået lavet dig en by med 260k indbyggere???? Jeg
byggede "København", som jeg liiiige kunne få presset op på 20k
indbyggere... så kom der en krise i økonomien, og hele møjet faldt
sammen. Jeg skulle sgu have kaldt byen for Farum i stedet

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Jacob

Dato : 03-02-03 19:07

"Ally" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> indbyggere... så kom der en krise i økonomien, og hele møjet faldt
> sammen. Jeg skulle sgu have kaldt byen for Farum i stedet

Jeg regner med at jeg snart overtager farum. Jeger blevet fyret 2 gange som
borgmester pga økonomiske problemer.

Service ydelser er for tabere. Med andre ord. Ingen grund til at bruge penge
på politi og brandvæsen. Sæt din første brandstation når der er ild. Hvis
alt har nok vand kommer der sjælent brænd.
Massere af plads til atbygge på, så skal folk nok komme. Evnt lav en by hvor
skatterne ligger på 7% og en ved siden af hvor de ligger på 6%, så får du
folkene fra den over og arbejde = penge og du kan bygge din by størrer

http://home.attbi.com/~hugenstein/1million.jpg

http://www.geocities.com/vassargirl2003/

http://bridge.ecn.purdue.edu/~abischof/sc4/uhl/

http://users.skynet.be/bk235384/hfr/sc4/sc4114.jpg

Er nogle store byer. de er lavet af snydere med trainere, specielt den by
hvor der er ca 2 mio sims

Jacob