C5 start problemer ?
Fra : Thomas Andersen [900~

Dato : 02-02-03 23:21

Hej!
Jeg har lige købt en ældre version af concorde c5 (1.5). for windows
Programmet er nu installeret, men nå jeg skal indtaste nøglekoder for andre
kernemoduler kan jeg ikke komme videre.
Jeg indtaster dem i generalt/tilpasning/adgangskontrol/koder.
Skal de aktiveres på en eller anden måde ? eller kan det være nogen af dem
som er indtastet forkert.
Programmet skulle være med 5 brugere, 100 mb, samt 100 tilretninger, men
også i alle felter står der 0. Lige meget hvad jeg vælger i hovedmenuen
skriver den "der er ikke købt adgang til dette modul "
Anyone ?

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Thomas Andersen

Fra : TI

Dato : 03-02-03 02:13

Du har fået tilsendt en diskette med koderne, dem skal du indlæse fra disken
i Concorde. Der er en punkt der hvor du starter programmet.

Fra : Britt Malka

Dato : 08-02-03 20:58

On Sun, 2 Feb 2003 23:20:54 +0100, "Thomas Andersen [9000]"
<Lomme@stofanet.dk> wrote:

>Jeg indtaster dem i generalt/tilpasning/adgangskontrol/koder.
>Skal de aktiveres på en eller anden måde ?

Ja, hvis du kun har koderne på papir, og ikke på diskette, skal
serienummeret "Slices" ind.

Det betyder, at du skal køre programme "slice" via Start - Kør. Jeg
mener, at der står noget i hjælpemenuen om det, for der skal nogle
parametre på også, og jeg kan ikke huske dem udenad.

Hvis du har problemer med andre ting, såsom opstart af regnskab med
mere, vil jeg anbefale dig at låne - eller købe - den bog, jeg har
skrevet om C5 - forlaget Ingeniøren Bøger. Den findes både i
boghandelen og på biblioteket.
Britt Malka - www.malka.it/home/britt - nu også med vitser