MC i vinterhalvåret er nu en realitet, end~
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 02-02-03 22:22

Tjahh.. Hvem siger det skal være dyrt at holde en motorcykel kørende i
vinterperioden?
http://www.netauktion.dk/ofir/vis_auktion.asp?id=838364

Lidt duracellbatterier og et køkkengulv, så er underholdningen hjemme :)

/Thomas - der desværre på se i øjnene at man må sortere det unødvendige fra,
når man er på SU.

Fra : Martin Sørensen

Dato : 02-02-03 23:50

> Tjahh.. Hvem siger det skal være dyrt at holde en motorcykel kørende i
> vinterperioden?
> http://www.netauktion.dk/ofir/vis_auktion.asp?id=838364

--------
Der er problemer med den side, du prøver at åbne, og den kan ikke vises.
--------

Øv.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Janner

Dato : 03-02-03 18:39

> --------
> Der er problemer med den side, du prøver at åbne, og den kan ikke vises.
> --------
>
> Øv.
>
> --
Ingen problemer her .....

Onkel Jan der må eje en sådan

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 03-02-03 16:05

"Martin Sørensen" <mosREMOVE@laxity.dk> skrev i en meddelelse

> --------
> Der er problemer med den side, du prøver at åbne, og den kan ikke vises.
> --------
>
> Øv.
Nå, linket virker nu ellers fint. Der er tale om verdens mindste fjernstyret
motorcykel på 6,5 cm i længden.

> --
> signing off.. Martin Sørensen
/Thomas

Fra : Martin Sørensen

Dato : 03-02-03 21:42

> Nå, linket virker nu ellers fint. Der er tale om verdens mindste
> fjernstyret motorcykel på 6,5 cm i længden.

Ja, nu virker den også for mig.. Den var nok bare midlertidigt nede.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Brian Lænø

Dato : 03-02-03 16:54

"Thomas Buus Andersen" skrev
> [...]
>
> Lidt duracellbatterier og et køkkengulv, så er underholdningen hjemme :)
>
> /Thomas - der desværre på se i øjnene at man må sortere det unødvendige

Prøv at hente denne film ca. 3,5 mb i zip fil.
Der ser man 2 fjernstyrede motorcykler på en lille bane.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Emil Gundersen

Dato : 03-02-03 16:56

Hejsa

> Prøv at hente denne film ca. 3,5 mb i zip fil.
> Der ser man 2 fjernstyrede motorcykler på en lille bane.

Hmm.... Hvilken URL?

Mvh Emil

--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Janner

Dato : 03-02-03 17:00

> Prøv at hente denne film ca. 3,5 mb i zip fil.
> Der ser man 2 fjernstyrede motorcykler på en lille bane.
>
> --
> Brian
> Cagiva Elefant 750

Hvilken fil ?

Fra : Brian Lænø

Dato : 03-02-03 17:47

"Brian Lænø" skrev
> Prøv at hente denne film ca. 3,5 mb i zip fil.
> Der ser man 2 fjernstyrede motorcykler på en lille bane.

Jeg glemte adressen, sorry.
http://steliosh.net/rcmoto/images/motogp.zip

Fra : Michael

Dato : 04-02-03 10:22

Hej Thomas - og måske andre !

Vinterkørsel på MC kan også gøres på denne måde, kig ind:
http://www.michulla1.starthotel.dk/page3.html

Hilsen fra
Michael

Fra : Anders Winther

Dato : 05-02-03 01:32

Fik lige fat i sælgerens hjemmeside-adresse:
http://www.speed-toys.com/shop/

Man kunne godt blive fristet til at købe sådan 2 stykker.. Så er der da sjov
i gaden..

Mvh.
Anders Winther