Formel 1 i Sverige
Fra : Susanne Mølgaard Chr~

Dato : 02-02-03 20:35

Hej

Jeg har hørt noget, at der i Sverige er et sted, hvor man kan få lov at køre
en formel 1 racer. Er der nogen, der har kendskab hertil?

Susanne

Fra : Ole :-\)

Dato : 02-02-03 22:21

Susanne Mølgaard Christensen skrev
> Jeg har hørt noget, at der i Sverige er et sted, hvor man kan få lov at
køre
> en formel 1 racer. Er der nogen, der har kendskab hertil?

Ikke mere end det har jeg også set og hørt

Fra : JackPie

Dato : 02-02-03 23:20

I Bilmagasinet er der nogen som reklamerer for det. Prøv at kigge der.

Fra : Jesper Christensen

Dato : 03-02-03 01:39

Susanne Mølgaard Christensen skrev følgende....

Prøv evt. at spørge i dk.sport.motorsport.

--
Med Venlig Hilsen/Kind Regards
Jesper "BigJay" Christensen
www.sportsindex.dk/ekspert/nhl/
GO LEAFS GO!!!

Fra : Sune Roed Andersen

Dato : 03-02-03 16:44

Hej

Banen hedder Anderstorp, den ligger udenfor Göteborg og drives af to finske
tidligere kørere. Banen hedder Skadinivian raceway og er 4024 meter lang.
Bilerne er Arrows racere med en topfart på 330 km/t. De skyder 200 km/t
efter bare 5 sek. Det koster ca 15000 kr at prøve, men til gengæld kan man
ikke forsikre bilerne og skal betale op til 30000 kr i selvrisiko.
Personforsikring er ikke med i prisen og skal ordnes hjemmefra. Inden man
lukkes ud på banen skal man igennem teorikursus og opvarmning i Formel Opel
Lotus racere. Selve formel 1 turen er 8 omgange med nerverne undepå tøjet.

mvh Sune