Unlock af Siemens C55
Fra : Morten Holm

Dato : 02-02-03 20:12

Hej Ng!

Jeg har lige anskaffet mig en brugt Siemens c55 til 300 kr,- Den er desværre
låst til Sonofon og jeg får snart telmore (har orange nu) Men jeg vil gerne
have denne låst op.. Er der nogen som kan hjælpe mig med med det og hvad
koster det??
Jeg bor I nordjylland så det må gerne være i det område..
Svar helt pr. mail da jeg ikke har NG på min efterskole...
Morten Holm
Miniholm@hotmail.com

Fra : MobiFix - Aarhus

Dato : 03-02-03 09:22

"Morten Holm" <Miniholm@hotmail.com> wrote in message
>Er der nogen som kan hjælpe mig med med det

Gruppen
dk.marked.privat.telefon.mobil.unlock
skal vist bruges til den slags spørgsmål

Mvh
John, MobiFix, Hasselager/Århus S, Tlf. 87389999
--
Nu også unlock af Siemens C55, A50, samt nyeste versioner af Motorola
(v.h.a. logs).