Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Direkte overførelse til Photoshop ???
Fra : Anders

Dato : 02-02-03 20:15

Hejsa.

Nogen der kan fortælle mig om man kan trække et usbkabel fra sit digitale
kamera (mit D100) og lager billedet direkte ind i PS, altså uden brug af
kort ?

På forhånd tak
Anders

Fra : Sparre

Dato : 02-02-03 20:40

> Nogen der kan fortælle mig om man kan trække et usbkabel fra sit digitale
> kamera (mit D100) og lager billedet direkte ind i PS, altså uden brug af
> kort ?

Nu kender jeg ikke dit camera, men jeg vil mene at det ikke kan lade sig
gøre da de fleste camerarer ikke vil starte uden et kort i.

--
Sparre

Fra : Bo

Dato : 02-02-03 22:05

"Anders" <feel@love.now> skrev i en meddelelse
> [...]
> kamera (mit D100) og lager billedet direkte ind i PS, altså uden brug af

Hvad er et kort ?
Jeg kan med min Canon G1 overføre billeder direkte via USB kabel til PC og også ind i
PhotoShop,
dvs. som importer ;-o)

Fra : Anders

Dato : 02-02-03 22:46

tak for svarene, men jeg fandt selv svaret på dpreview.com !!!.....og det
kan jeg

Fra : Per Falkjær Jensen

Dato : 03-02-03 17:21

> tak for svarene, men jeg fandt selv svaret på dpreview.com !!!.....og det
kan jeg

Kunne du oplyse hvordan.
Mvh - Per

Fra : Anders

Dato : 05-02-03 00:46

> Kunne du oplyse hvordan.
> Mvh - Per

....da jeg prøvede det i praktis virkede det heller ikke her, så finder du ud
af noget vil jeg gerne vide det....og jeg poster også i denne her tråd hvis
det lykkes for mig