Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Generelt ang. 3Dmark
Fra : Thomas

Dato : 02-02-03 20:05

Hej NG

Jeg har et Geforce4 460MX på en 2 GHz maskine med 512 DDR RAM. Jeg har set
mange tale om 3dmark point og jeg ville hører om dette program er gratis og
hvordan man ved hvormeget man burde få med den konfiguration med sidder med.

Endvidere ville jeg hører om der er nogen der kender nogle gode links til en
introduktion til at prøve at lege med at tune sit grafikkort og computer?

--
Med Venlig Hilsen
Thomas Jansson

Fra : Simon...

Dato : 02-02-03 21:05

hej,
jeg mener det kan hentes på www.madonion.com , nå det kunne det også :)

http://www.futuremark.com/download/?3dmark2001.shtml

det er gratis i normal versionen, og koster penge i en eller anden udvidet
version, hvad angår din score vil jeg tro en 5000 points, mit MX440 scorer
omkring 4000 (lige under) og mit G3 Ti500 scorer cirka det dobbelte...

mvh,.Simon

Fra : Thomas

Dato : 02-02-03 22:51

Jeg fik omkring 6300 så det er jeg ganske tilfreds med!

Fra : Simon...

Dato : 03-02-03 07:36

> Jeg fik omkring 6300 så det er jeg ganske tilfreds med!
det lyder meget pænt af et mx kort, nu var det system jeg testede på lidt
langsommere, og jeg har ikke gjort
noget for at få det til at køre bedre (nyeste drivere mv) - så det passer
sikkert fint,
mvh.Simon