GeForce FX - hvornår falder det i pris?
Fra : Ukendt

Dato : 02-02-03 19:18

Iflg. tomshardware kostede de andre kort (gf 4 o.s.v.) lige så meget som FX
kommer til, lige da de kom ud. Hvad siger jeres erfaring om hvornår det vil
falde i pris?

--
peet_dk was here...
website: http://www.peet.dk

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 02-02-03 23:43

peet_dk wrote:
> Iflg. tomshardware kostede de andre kort (gf 4 o.s.v.) lige så meget som FX
> kommer til, lige da de kom ud. Hvad siger jeres erfaring om hvornår det vil
> falde i pris?

Skal det ikke lige komme på markedet først.

Hvis der ikke er noget bedre så falder det 500-1000 kr de første 6
måneder, men ATI kommer nok med noget bedre i marts så mon ikke et FX
taber 1000 i løbet af de første 3 måneder.

Mvh

Bruno

Fra : Karsten Borchers

Dato : 03-02-03 19:30

Jeg læste på PC World at FX ville koste 5400,- ved lancering (største
model), men jeg mindes ikke at Ti4600 lå helt deroppe. Det var vist nærmere
4000,- ?
http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=4015

/ Borchers

Fra : Martin K

Dato : 03-02-03 20:29

peet_dk wrote:
> Iflg. tomshardware kostede de andre kort (gf 4 o.s.v.) lige så meget
> som FX kommer til, lige da de kom ud. Hvad siger jeres erfaring om
> hvornår det vil falde i pris?

Er det ikke ligemeget? Hvem vil have sådan et støjmonster i sin maskine? Jeg
vil i hvert fald ikke

--
Martin K

Fra : Anders

Dato : 03-02-03 20:46

> Er det ikke ligemeget? Hvem vil have sådan et støjmonster i sin maskine?
Jeg
> vil i hvert fald ikke

Gainward laver vist et ret støjsvagt GFX-kort

Anders

Fra : sam

Dato : 03-02-03 21:10

Anders wrote:

> Gainward laver vist et ret støjsvagt GFX-kort
>
> Anders

Tja,det støj man har hørt fra gf FX mp3'erne er da sindssygt.Mage til
larm.....
Ved dog ikke om Gainward's skulle være mere støjsvagt,men den kan vel næppe
være værrer :D
/sam

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 03-02-03 21:19

sam wrote:
> Tja,det støj man har hørt fra gf FX mp3'erne er da sindssygt.Mage til
> larm.....
> Ved dog ikke om Gainward's skulle være mere støjsvagt,men den kan vel næppe
> være værrer :D

De påstår at de kommer med et der kun "larmer" med 7 db, men ingen har
vist endnu set hvordan de gør. Man må vil gætte på noget heatpipe halløj
med kæmpe køleplader.

Mvh

Bruno

Fra : Martin K

Dato : 03-02-03 22:37

iddqd@worldonline.dk wrote:
> De påstår at de kommer med et der kun "larmer" med 7 db, men ingen har
> vist endnu set hvordan de gør. Man må vil gætte på noget heatpipe
> halløj med kæmpe køleplader.

Det er da også det eneste rigtige... den der støvsuger sælger bare slet
ikke. Slet ikke til en pris af 5 af de lange seddeler...

--
Martin K

Fra : J.F.K

Dato : 04-02-03 10:18

Jeg kan slet ikke forstå at hardware skal være næsten dobbelt så dyr i
danmark i forhold til USA!
Jeg læste bl.a. (jeg tror det var Anandtech eller Tomshardware) at de 2
GeforceFX kort (store og det lille) skulle have en pris af henholdsvis 299$
for det lille og 399$ for det store det er jo kun ca. 2700-2800 kr. og her
hjemme skal det koste 5400 kr. hvor er det lige at rimeligheden er henne
der!

mvh. John