Menuet 206 - Vis nr?
Fra : Emil Gundersen

Dato : 02-02-03 18:29

Hejsa

Jeg har lige opsat et TeleDanmark Menuet 206 her hjemme.
Men jeg kan ikke få vores nummerviser til at virke igennem det?
Den virker fint hvis jeg sætter den på en bylinie, men ikke hvis jeg
sætter den på port 0-5.

Kan den bare ikke det, eller skal den omprogrameres, eller gør jeg det
bare helt forkert?
Jeg kan da selvfølgelig lave et tlf. stik, til nummerviseren, med en
bylinie på, men så virker den jo ikke på den anden linie + at jeg skal
have 2 stik! (For hvertlf med nummerviser)

Hvad skal jeg gøre?

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Bulldog

Dato : 02-02-03 19:24

"Emil Gundersen" skrev d. 02-02-03 18:29 dette indlæg :
> [...]

> bylinie på, men så virker den jo ikke på den anden linie + at jeg skal

> have 2 stik! (For hvertlf med nummerviser)

Hej Emil

Jeg har haft en del af de små telefoncentraler mellem hænderne, ens for
dem alle er at de ikke kan vise nr. på et analog lokalnummer. Jeg tror
den eneste mulighed er den du selv nævner.

Jan

http://www.kandu.dk/

Fra : Hartmann

Dato : 03-02-03 07:42

Du kan ikke have nummerviser på Menuet lokal app.
Den er lavet før man fik nummervisning.

MVH

JEH

http://www.kandu.dk/

Fra : Bjarni

Dato : 03-02-03 15:35

"Emil Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
[snip]
> Jeg kan da selvfølgelig lave et tlf. stik, til nummerviseren, med en
> bylinie på, men så virker den jo ikke på den anden linie + at jeg skal
> have 2 stik! (For hvertlf med nummerviser)
[snip]
Jeg har løst problemet ved at bruge trådløse nummervisere. Jeg købte en
base-nummerviser, som jeg satte på bylinien og X stk trådløse
nummerviser-terminaler, som jeg har sat op ved siden af hver enkelt
lokal-telefon. Jeg fandt en "billig" løsning hos TDK, hvor basen kostede ca.
250 kr og teminalerne kostede ca. 50 kr/stk. Det er mere end et år siden, så
jeg ved ikke om produktet findes mere.

/bjarni

Fra : Tom Christensen

Dato : 05-02-03 00:18

Hej Bjarni

"Bjarni" <bmm@comlog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ca.
> 250 kr og teminalerne kostede ca. 50 kr/stk. Det er mere end et år siden,

Løsningen lyder interessant. Kan du fortælle fabrikat/modelbetegnelse?

På forhånd tak.

--
venlig hilsen
Tom Christensen

(fjern nomail- hvis du vil skrive til mig)

Fra : Bjarni

Dato : 05-02-03 10:39

"Tom Christensen" <reenchri@nomail-e-box.dk> skrev i en meddelelse
[snip]
> Løsningen lyder interessant. Kan du fortælle fabrikat/modelbetegnelse?

[snip]

Min hedder Logger Salar

/bjarni