Online hotelbooking (London+Manchester) - ~
Fra : Stampe

Dato : 02-02-03 12:22

Har nogle erfaringer med online hotelbooking. Jeg skal til London og
Manchester sidst i maj og skal lidt groft sagt bare have en seng at sove i.

En søgning på google virker fx. disse links:
http://www.londontown.com/hotels/minghotelsad1e1/
http://www.hoteldiscount.fr/cgi-bin/pickinput?SID=GDM&Dest=LON&LKF=GDM&DispC
urr=DKK&LANG=da
http://www.london-hotel.net/

Men virker det? Jeg har selv lidt dårlige erfaringer. I '99 bestilte jeg
online via et dansk bureau og på trods af bekræftelsesmail og det hele, blev
hotellet temmelig overrasket da jeg stod der. Men trådene blev redt ud.

Råd og erfaringer eller links til billige og fornuftige hoteller med online
booking bliver modtaget med taknemmelighed
Enten her i gruppen eller på jesper.cREMOVE@wanadoo.dk Btw: hvilket område i
London er Crystal Palace? TIA

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 02-02-03 22:54

Hej

"Stampe" <nomail@tele.dk> wrote:

>Råd og erfaringer eller links til billige og fornuftige hoteller med online
>booking bliver modtaget med taknemmelighed

Prøv at kigge her:

<http://www.octopus4easyjet.com/Home.jsp;jsessionid=2SJXBEEVUTLBDRMH2UOG5UY?page=homeIndex.jsp>

--
M.v.h. Ole®

Fra : jo

Dato : 03-02-03 20:07

"Ole Rasmussen" <newsfeed@melby-online.dk> skrev i en meddelelse

> Hej

Jeg har booket på denne adr. og det fungede helt i top
http://www.find-hostels.com/international-and-youth-hostel/London.php
jesper