Hvor er det billigst?
Fra : Jakob Munck

Dato : 02-02-03 07:22

Hejsa

jeg skal købe en CD med Keith Jarrett, og vil godt vide:

Hvor er det billigst at købe CD-er?

TP-marked?
Amazon?
Andre net-butikker?
Hvor?
Hvilke netbutikker kan anbefales?

v.h.
Jakob Munck

Fra : Peter Theglev

Dato : 02-02-03 10:54

Personligt køber jeg alt hos www.cd-wow.com
De har ikke så mange ældre titler, men de nye cd'er koster 9 pund
leveret til døren.

Peter

Fra : -V-

Dato : 02-02-03 11:03

"Jakob Munck" <jakob.munck@tdcadsl.dk> skrev:

> jeg skal købe en CD med Keith Jarrett, og vil godt vide:
>
> Hvor er det billigst at købe CD-er?

Vent et par uger, og gå så i Guf.

Keith Jarret får snart overrakt Polar Music Prize, og i den forbindelse kan
det tænkes at de sælger hele hans (fremragende) bagkatalog i en kampagne.
Lignende er set før.

-V-

Fra : Heinz

Dato : 02-02-03 10:18

"Jakob Munck" <jakob.munck@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> jeg skal købe en CD med Keith Jarrett, og vil godt vide:

> [...]
Der vil jeg sige www.amazon.co.uk (ikke nogen af de andre Amazons)
Deres priser er meget svingende inde for hans cd´ere og DVD´ere.
De starter fra ca 12£ og går op efter. De er så også dem der har flest
af hans produkter (foretog lige en quick search på de forskellige afd.
af Amazon)

Heinz