GeForce 4 ThermalTake VGA køler
Fra : Steffen

Dato : 02-02-03 02:05

Hey.
Jeg har lige opgraderet mit system, så jeg faktisk kun har TT kølere :P
Men det der larmer mest nu, er min GF 4 TT VGA køler.... Den larmer mere end
min TT Spark køler :-/.
Er der nogen muligheder for at jeg kan "skrue ned" for køleren, eller ville
det blive for farligt for GPUen?

Også postet i hardware.stoej :)

--
Mvh. / Sincerly Steffen Y.

"To start press any key.... where's the 'any' key?"
- Homer Simpson

Fra : Steffen

Dato : 02-02-03 02:10

Så skal det siges, at jeg har et ASUS P4PE bundkort

Fra : devilman

Dato : 01-02-03 03:06

ja..det er en dum ide den er meget varm i forvejen...

men jeg kan anbefale den her:
Zalman VGA Heatpipe ZM80A-HP
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=693
det tager rigtig meget støj.....

men jeg har også en :
kabinet: Chieftec Dragon Workstation DX-01B-D
(blue Scorpio Color Case)
http://www.chieftec.com/products/Workcolor/ColorDX.htm
blæser: 2x 80 mm Enermax UC-8FAB-B
http://www.studiedata.dk/product.asp?product=381
....og en 80mm blæser i siden sat til 5v med et plastikrør (50mm lang)
så den blæse lige ned på kortet..........

ses devilman.............

Fra : Jakob Kirkegaard

Dato : 02-02-03 12:22

devilman wrote:
> men jeg kan anbefale den her:
> Zalman VGA Heatpipe ZM80A-HP
> http://www.studiedata.dk/product.asp?product=693
> det tager rigtig meget støj.....

Det ser interessant ud! Er der nogen der har erfaring med den ifm. Creative
TI4400 kort ?

--
mvh Jakob Kirkegaard

Fra : ct

Dato : 02-02-03 14:00

> Det ser interessant ud! Er der nogen der har erfaring med den ifm.
Creative
> TI4400 kort ?

Jeg har lige købt én til mit MSI Ti4400, monterer den i løbet af ugen, skal
nok melde tilbage.

Fra : Jakob Kirkegaard

Dato : 02-02-03 12:20

Steffen wrote:
> Hey.
> Jeg har lige opgraderet mit system, så jeg faktisk kun har TT kølere :P
> Men det der larmer mest nu, er min GF 4 TT VGA køler.... Den larmer mere
> end min TT Spark køler :-/.

Hvilket mærke er dit GF 4 kort ? Jeg har overvejet at købe en TT køler til
udskiftning af den køler der sidder på mit Creative TI4400 - og som larmer
sindsygt!

Men det er måske ikke en god idé ?

--
mvh Jakob Kirkegaard

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 02-02-03 14:20

> Men det er måske ikke en god idé ?

TT-køleren støjer MEGET - også ved 7 volt !

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk