Bali
Fra : Conni & Svend

Dato : 01-02-03 22:49

Hvor på Bali er det bedst at bo når vi har 3 drenge med på 3 + 9 + 11. Er
der nogen der kender nogle gode hoteller og hvilken by er bedst. Vi er ikke
til fest og farver, men vil gerne kunne gå en hyggelig tur og opleve lidt.
Vi skal booke Fly og 7 nætter på hotel hjemmefra, vi skal være derude 3 uger
og skal derfor selv finde hotel i de 2 andre uger.
Hører gerne gode forslag og råd.

Hilsen
Conni Jensen

Fra : Kirsten Skov

Dato : 02-02-03 10:31

"Conni & Svend" <connij@image.dk> wrote in message
> [...]
uger
> og skal derfor selv finde hotel i de 2 andre uger.

Vi var på Bali for nogle år siden med vores børn, det bedste vi gjorde, var
at leje en bil,
køre rundt på de små veje, og bare finde overnatning undervejs.
På denne årstid og efter bombesprængningen tror jeg ikke der vil være svært
at finde et hotel.
Lej f.eks. bilen i Ubud, som jeg husker det, var trafikken ret hektisk
omkring
Denpasar og Kuta og ikke for mange vejskilte.
Det vi husker bedst er selvfølgelig templerne, rismarkerne (terasser)
og så badeværelser under åben himmel (kun tag over halvdelen af rummet)

God tur
Kirsten

Fra : max

Dato : 02-02-03 15:38

> [...]
uger
> og skal derfor selv finde hotel i de 2 andre uger.

Prøv at søg på Nusa Lembongan et dejligt sted 45 min. sejlads
fra hovedøen.. Hvis i vil lidt væk fra det hele et par dage, bambus
hytter, strand, lokal folklore etc.. max
PS. fantastisk dykning..

Fra : Jimmi

Dato : 05-02-03 09:28

Hej..

Jeg var på Bali i 99-00 og efter et par ture rundt på Øen og boede mange
steder. Så er Sanur nok det bedste sted. Der er stille og Roligt tæt på go
strand og masser af gode og billige spisesteder. Her var ligeledes mange
børnefamilier. Og trafikken er til at overkomme = Man kan sove om natten.
Boede her i 8 dage..

Jeg kan STÆRKT anbefale Tamukami. Ligger ved hovedgaden i Sanur, men lidt
nede af en indkørsel, på den side af vejen væk fra Stranden. Her rigtig flot
og vi var der da de lige have åbnet i 99´´ Vi gav 25 Us dollars for den
store suite. Men værelserne er noget af det bedste og reneste og deres
pool, Er rigtig flot. De har ligeledes væresler i en slags række hus.

Go tur.

Venlig hilsen

Jimmi