Hvor er I- Off rødder i det nordvestsjælla~
Fra : dots

Dato : 01-02-03 19:30

Hejsa
Ka' det virkli passe, at jeg er nødt til at køre til nordjylland, for at
finde nogen at lege med ???
Jeg kommer fra Odsherred, Vig - men kører gerne mange km, for at finde
legekammerater
--
- dots-
Honda CRM125R

Fra : Morten Juel

Dato : 01-02-03 20:20

Jeg er da til at lege med, men jeg kommer fra Næstved !

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
Nissan Micra 1.2 Aut. <- Til salg
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : dots

Dato : 02-02-03 14:25

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> Jeg er da til at lege med, men jeg kommer fra Næstved !

Hej Morten

Ja, så er vi da 2.
Jeg havde forestillet mig, at det må kunne lade sig gøre at tromme nogle
folk sammen til "søndags" terrænture rundt omkring i det vestsjællandske,
afhængig af hvor folk kommer fra eller hvor der er fedt at køre. Jeg er ikke
så stedkendt dér sydpå ..

Det er sg så kedeligt altid at køre rundt alene, og heller ikke den store
udfordring. Har kun haft galopjern i kort tid og mangler en masse træning.

Kender du et par stykker mere ?

Hilsen dots

Fra : Claus Rittig

Dato : 02-02-03 17:23

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> folk sammen til "søndags" terrænture rundt omkring i det vestsjællandske,
> afhængig af hvor folk kommer fra eller hvor der er fedt at køre. Jeg er

Prøv også at spørge hos Dansk Off-Road MC Klub. Den har jeg været medlem af
i evigheder! Og den hjalp mig igang for knap 20 år siden, og hjalp mig til
at finde nogle ligesindene - senere dannede vi Aalborg Off-Road MC Klub som
en lokalafdeling af DORMCK.

Rittig

Fra : Morten Juel

Dato : 03-02-03 21:56

> Hej Morten
Davser

> Ja, så er vi da 2.
Nej vi er 3 Pede længere nede er også frisk

> [...]
> folk sammen til "søndags" terrænture rundt omkring i det vestsjællandske,
> afhængig af hvor folk kommer fra eller hvor der er fedt at køre. Jeg er
Nææh det med at finde steder er det sværste her på øen ;o(

> Det er sg så kedeligt altid at køre rundt alene, og heller ikke den store
> udfordring. Har kun haft galopjern i kort tid og mangler en masse træning.
Nej 1 er ok til alm træning, men skal det være sjov så er 2+ meget sjovere

Fra : Pede Larsen

Dato : 02-02-03 20:56

Jeg er også fra Næstved og Morten Juel er min lege kamarat :)
Vi kan sagtens mødes nogle søndage og lege lidt :)
Jeg ved da at Morten er en en god vejviser :)
Så et eller andet sted mid på Sjælland er da ikke utænkeligt he he.

Med venlig hilsen
Pede Larsen (Næstved)
En 2 takter har 2 takter for lidt
Suzuki DR350S
www.pedelarsen.dk

Fra : Morten Juel

Dato : 03-02-03 21:05

> Jeg er også fra Næstved og Morten Juel er min lege kamarat :)
Hehe true lige børn leger bedst (har begge DR350) )

> Vi kan sagtens mødes nogle søndage og lege lidt :)
jeg er 100% keen, regner med måske at få min klar på fredag, så skal den
lige igennem et syn og SÅ er jeg frisk igen

> Jeg ved da at Morten er en en god vejviser :)
Tak tak

> Så et eller andet sted mid på Sjælland er da ikke utænkeligt he he.
Nej nu flere nu bedre så det synes jeg lyder som en Guld ide
Vi bliver jo nød til at vise dem i det mørke at vi også kan