Scroolbar...
Fra : Michael Rosendahl An~

Dato : 01-02-03 17:09

Hejsa...

Jeg har en hjemmeside hvor jeg har delt skærmen op i 3x3 frames... Dvs. 9
ialt... I den midterste har jeg min "main"-side... Denne side er længere end
skærmbilledet og derfor kommer der selvfølgelig en scroolbar midt i
skærmen... Den ødelægger mit layout...

Kan jeg fjerne/usynliggøre denne scroolbar, men stadigt "scroole" med
mousewheel eller piltaster?

Fra : Michael Rosendahl An~

Dato : 01-02-03 17:19

Evt. hvordan ken jeg lave en farvet scroolbar selv - så har jeg tænkt mig at
gøre den hvid...

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 01-02-03 17:28

"Michael Rosendahl Andreassen" <currant@mail.dk> writes:

> [...]
> ialt... I den midterste har jeg min "main"-side... Denne side er længere end
> skærmbilledet og derfor kommer der selvfølgelig en scroolbar midt i

Du er i den forkerte gruppe. Det du er interesseret i er Javascript,
ikke Java. Det er to helt forskellige ting. Javascript diskutteres i
dk.edb.internet.webdesign.clientside, og Followup-To (FUT) er sat
til den gruppe.

> Kan jeg fjerne/usynliggøre denne scroolbar, men stadigt "scroole" med
> mousewheel eller piltaster?

Næppe, og slet ikke på nogen måde der virker i alle browsere.

/L
--
Lasse Reichstein Nielsen - lrn@brics.dk
Ph.D. i datalogi søger stilling som software-udvikler i Øst- eller