Man skal kende sine kilder!
Fra : KC

Dato : 01-02-03 15:11

Jeg har haft svært ved, at "gennemskue" indlæg her på NG fordi jeg ikke har
anet hvem skribenterne er. Det bliver let meget indforstået når nogen kender
nogen og andre ikke gør (se som eksempel d'herrer Manley, Arnvig, Fjelsten
og Didriksens ovenstående "pind")

Mange har links i deres underskrift, så man kan læse om dem og deres
holdninger på nogle hjemmesider, andre tror måske man kender dem(?) og
præsenterer sig ikke yderligere.

Derfor kunne jeg godt tænke, at lave en hjemmeside hvor interesserede kort
kan præsenteres og linke til respektive hjemmesider. På hjemmesiden kunne
også kort laves en præsentation af de forskellige "systemer", der ofte
henvises til.

Man kunne godt kalde det "Hall of fame" for vores fælles NG.

Hvad siger I til det??

--
Klaus Christensen
Sportsdykker fra Holstebro

Fra : S.Arnvig

Dato : 01-02-03 15:48

"KC" <klausc@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mange har links i deres underskrift, så man kan læse om dem og deres
> holdninger på nogle hjemmesider, andre tror måske man kender dem(?) og

prøv at kigge på http://bends.dk/faq
der er en blå bog.

Søren Arnvig

Fra : Jens Didriksen

Dato : 01-02-03 22:03

> [...]
> "systemer", der ofte henvises til.
>
> Man kunne godt kalde det "Hall of fame" for vores fælles NG.

Glimrende ide der som Søren skriver allerede er sendt i luften. Dog er der
ikke ret mange der orker at skrive noget i den, og så er vi tilbage ved
udgangspunktet.

I mellemtiden kan du læse lidt om det storhedsvandvid som undertegnede lider
af på www.harleyluja.dk/JeDi.htm hvor du også kan læse om JeDi-systemet, min
blå bog og lidt andet godt.

Didrik