Andre LookAndFeel ?
Fra : M_abs

Dato : 01-02-03 15:07

Sådan af ren interesse kunne jeg godt tænkte mig at prøve nogle forskellige
FoolAndFree i mine programmer.
Men det eneste (gratis) jeg har kunne finde er KunstStoff fra
http://www.incors.org/ det er ellers flot nok, men jeg kunne godt tænkte mig
at prøve at rode med andre.
Links?

mvh Morten

Fra : Michael Banzon

Dato : 01-02-03 15:40

"M_abs" <M_abs@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
forskellige
> FoolAndFree i mine programmer.
> Men det eneste (gratis) jeg har kunne finde er KunstStoff fra

http://java.sun.com/j2se/1.4.1/docs/api/java/awt/LayoutManager.html
(der ser du hvilke "standard"-klasse-layout-managers der "følger med"
j2sdk-bang!)

/ Michael

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 01-02-03 17:30

On Sat, 1 Feb 2003 15:40:25 +0100, "Michael Banzon"
<anyone@anywhere.anyhow> wrote:

<snip: Swing Look and feels>
>http://java.sun.com/j2se/1.4.1/docs/api/java/awt/LayoutManager.html
>(der ser du hvilke "standard"-klasse-layout-managers der "følger med"
>j2sdk-bang!)

Som slet ikke var det han spurgte om.

Til M_abs, så ved jeg at jeg er stødt på flere sourceforge projekter
igang med at lave look'n'feels til Swing. - Jeg kan dog ikke huske
URL's, men prøv en søgning på google.
--
BellCom Internet ApS. Martin Mouritzen Phone: +45 39401717
Gersonsvej 25 Udvikler Fax: +45 39400144

Fra : M_abs

Dato : 01-02-03 19:25

> Til M_abs, så ved jeg at jeg er stødt på flere sourceforge projekter
> igang med at lave look'n'feels til Swing. - Jeg kan dog ikke huske
> URL's, men prøv en søgning på google.

Jeg prøver

Fra : Michael Banzon

Dato : 02-02-03 15:42

"Martin Mouritzen" <martin@nano.dk> skrev i en meddelelse
> On Sat, 1 Feb 2003 15:40:25 +0100, "Michael Banzon"
> <anyone@anywhere.anyhow> wrote:
> Som slet ikke var det han spurgte om.

Ja, ok... stopper med at drikke og svare samtidig...

/ Michael

Fra : Ole Ildsgaard Hougaa~

Dato : 02-02-03 10:26

www.l2fprod.com

Fra : M_abs

Dato : 02-02-03 17:19

> www.l2fprod.com

Mange tak for hjælpen det var lige sådan noget jeg ledte efter.

Jeg kan da også lige nævne www.javootoo.com (fandt deres link på overstående
side)