Alu-polering/mitjylland?
Fra : finn sander

Dato : 01-02-03 14:06

Har en alu svinger som er riset kraftig, og jeg gider ikke slibe den ned /
poler inden den skal pulverlakeres så er der nogen der kender et firma i DK,
jeg ved der skulle / har værret noget i Århus, men har ikke kunne finde det
/ den rigtige.
FS

Fra : Jan Strandgaard

Dato : 02-02-03 16:41

ÅK Chrom, Axel Kiersvej 38 i Højbjerg 86296788

- men hvorfor sender du den ikke bare ud til Dan Color/Dan Strip i Them, de
kan garanteret fixe den med en sandblæsning og en pulverlakering.

Jan Strandgaard

Fra : finn sander

Dato : 04-02-03 18:19

> - men hvorfor sender du den ikke bare ud til Dan Color/Dan Strip i Them,
de
> kan garanteret fixe den med en sandblæsning og en pulverlakering.
Sjovt du nævner dem, jeg har arbejdet 7 år lige over for,,,,, nåå men grd.
til den skal poleres er at der er kraftige ridser fra en 4 i 1 som ikke sad
ordentlig ( før min tid ) og at jeg får pulverlakert i tyskland ved en som
gør meget i mc dvs. har erfaringen og jeg ved han ikke "bare" laver det som
alt muligt andet, men kæler lidt for detaljerne- derfor.
Mvh.FS og tak for henvisningen.