Offlinemapper
Fra : Christopher Tracy

Dato : 01-02-03 14:03

Hej

Sidder og prøver og finde ud af hvordan jeg kan synkronisere MS Outlook XP
mellem 2 maskiner - en stationer som jeg altid henter post med, og bærbar
som jeg henter post når jeg ikke er hjemme (bruger OE på den) - men det var
jo smart hvis jeg også kunne ha' brug af post, kalender osv - altså MS
Outlook XP på den bærbare også og så de 2 maskiner kunne synkronisere.

Og jeg synes jeg har fundet ud af at Offline-mapper kan noget i den retning,
men kræver det at Exchange server er indstalleret ?

Kan man godt indstallere Excahnge Server på sin maskine og så la den hente
post osv - og så også hente post på den bare når jeg ikke er hjemme, også
synkronisere med Exchange server når jeg så kommer hjem ?

Mange ta på forhånd - håber ikke spørgmålet var for forvirende.

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==