Lidt til Oros og Gixxer Bo
Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 01-02-03 13:41

Hej DFM.

Her er en video til dem der praler med de kører ghostrider agtigt på færdige
dæk i vinterkulden og til dem der prøver at lave wheelies og stoppies i
regnvejr samt praler med de har overhalet en lastbil med 200 + på en
tilfældig landvej på en gammel VFR 750.

Dette er et videoklip med folk der kører galt, og hvor man ikke stopper med
at filme lige efter styrtet er sket, men filmer f.eks. når de tidligere,
meget seje gutter ligger på asfalten og jamrer fordi de har brækket
skinnebenet. Det er en fin opfordring til at køre med ordenligt udstyr.

http://www.mentalergonomics.com/movies/CRASH/083002_redlinecrashbrokenpromow
mvsm.wmv

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Bjørn S

Dato : 01-02-03 14:46

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> skrev
> [...]
> dæk i vinterkulden og til dem der prøver at lave wheelies og stoppies i
> regnvejr samt praler med de har overhalet en lastbil med 200 + på en

Jeg syntes den viser hvor lidt der skal til førhen det går galt, hvor
hurtigt det sker, og også konsekvenserne over at miste kontrollen over
maskinen under en wheelie, den blå Yamaha ? så ikke lige pæn ud efterpå
- og det hele på tørt føre !

/Bjørn

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 01-02-03 15:21

> [...]
> Jens Bager Jensen
> Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600
> Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)

Det er fint nok at se bagsiden af alle de "smarte" stunts. Hvordan man
end vender og drejer det så SER en veludført wheelie/stoppie godt ud, og
det beviser at manden på cyklen har en hvis kompetence (..til det i
hvert fald). ..og det kan friste mange til at prøve sig på det område,
for vi er alle blærerøve, hvad enten vi indrømmer det eller ej. Og
selvfølgelig er det rigtig klogt at have det rigtige tøj på, men når det
er sagt...

...kan vi ikke lægge en dæmper på de slet skjulte moralprædikener der
præger denne NG i så høj grad at det giver brækfornemmelser?

NG´en har udviklet sig til et moralråberør for en håndfuld skribenter,
der betragter sig selv som evangelister af den endegyldige sandhed om
hvad motorcyklister bør gøre, og ikke bør gøre. Gud nåde den som
anfægter det selvbestaltede NG-styre, og formaster sig til at mene noget
andet. Skal jeg nævne manden der gerne ville vide hvordan man laver
wheelies? ..goddamn den tråd blev lang.

Undskyld Mr President at det lige blev dig der skulle stå for skud, du
giver flere gode råd en moralprædikener, så denne opsang er ikke primært
møntet på dig.

PS: Bo-gixxer (eller hvad han nu hedder) siger at baghjulet spandt da
han var ude at køre sig en tur, selvfølgelig ville han da afprøve
friktionsgrænsen, det er da sq da ikke noget galt i, det har jeg da selv
præsteret, eller tvinge en blokeríng, man kan da ikke finde
friktionsgrænsen medmindre man når den (eller signalerne bliver kraftige
nok).

Kenneth S
R1

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 01-02-03 16:14

> [...]
> anfægter det selvbestaltede NG-styre, og formaster sig til at mene noget
> andet. Skal jeg nævne manden der gerne ville vide hvordan man laver

Hej Kenneth

No offence taken. Jeg er stor nok dreng til at tage sådan noget.

Ham med strengen om at han ville køre på baghjulet blev så lang fordi han
fortalte at han havde kørt MC i et par måneder, og nu ville han lære at
stejle, så han kunne imponere tøserne inde på rådhuspladsen i KBH. Så let er
det altså heller ikke at køre på hjul.

Linket var mere men som en reminder på hvor kort der en mellem et veludført
stunt og fiasko. Som armand siger, så tænker nogen idiot til ham der kører
flot på hjul 200M forbi stamdiskoteket, men han er glemt efter et minut.
Smadrer man til gengæld en flot blå R1 foran stamdiskoteket bliver man
husket i årtier

--
Mojn
Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600
Ja. Jeg stejler ind i mellem på Nørrebrogade!

Fra : Armand

Dato : 01-02-03 19:03

Jens Jacob Bager Jensen <news@abl1926.dk> skrev i en

> [...]
minut.
> Smadrer man til gengæld en flot blå R1 foran stamdiskoteket bliver man

Hæ!
Godt husket - Det er fan'me længe siden at jeg har brugt dét argument!

--
Armand.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 02-02-03 10:36

> Godt husket - Det er fan'me længe siden at jeg har brugt dét argument!

Jeps. Udtrykket "Pain is temporary -Glory lasts forever" gælder ikke for
motorcykel-karlsmart kørsel.

Fra : Armand

Dato : 01-02-03 19:03

Kenneth Sørensen <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en

> [...]
> hvad motorcyklister bør gøre, og ikke bør gøre. Gud nåde den som
> anfægter det selvbestaltede NG-styre, og formaster sig til at mene

Jeg er sikkert mindst i randen af den her afstukne gruppe, hvorfor jeg
lige vil gå til modangreb:
Modsat din modvilje imod moralster, sker mine misytringer imod alskens
show-off og almene dumheder i trafikken primært for at holde folk til
ansvar for deres ytringer (kan de tale for sine handlinger, eller
hvad? - Det viser sig hurtigt i en efterfølgende debat!) .
Hvis ikke der var nogen til at holde de værste brallerrøve lidt i ørene,
så kunne denne gruppe istedet hurtigt udvikle sig til en
"knallert" gruppe (no offence, jeg læser ikke med på knallert-gruppen;
men jeg formoder at der må være omend endnu mere vrøvl og popsnak i dén
end i bil-gruppen og dér er der sgu' ofte nogle der helt får lov at
miste situationsfornemmelsen :-| ) fyldt med popsnak og lir! :-|
Det kan være svært nok at holde show-off'et nede i levende live, og på
en diskret gruppe som denne er der jo frit spil for letpåtagede
udtalelser!

Derfor er der ingen grund til "at lægge en dæmper på de slet skjulte
moralprædikener", idet dé lægger en dæmper på al tossesnakken :-|

--
Armand.
(der stadig vil hovedryste hørbart når folk falder igennem med alt for

--
Armand.

Fra : Oros

Dato : 01-02-03 15:26

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dæk i vinterkulden og til dem der prøver at lave wheelies og stoppies i
> regnvejr samt praler med de har overhalet en lastbil med 200 + på en

Tilfældig? Det var da bare E6 nord for Göteborg hvor den ikke er andet end
en landevej med et spor i hver retning. Dog var det nok kun 160-180 i timen
i totalt mørke med oncoming lastbil modsat over dobbelt optrukken. VFR
bliver nok først når CBR'en absolut ikke vil mere! ;)

> [...]
> meget seje gutter ligger på asfalten og jamrer fordi de har brækket
> skinnebenet. Det er en fin opfordring til at køre med ordenligt udstyr.

Prrrrfekt! Præcis hvad man efterlyser når man ser alle de andre bike-movies.
Når der endelig* (*altså ikke fordi... men det er jo som regel wheelies og
stoppies man ser i videoerne, og så krydret med enkelte uheld) sker uheld
klipper filmen videre til næste film-stump. Mange gange inden folk/mc
overhovedet rammer jorden. Man ved bare "det ender galt", totalt
frustrerende man ikke lige ser det sidste. Måske da også for at få den
ekstra respekt.

prøver lige at redde link

<http://www.mentalergonomics.com/movies/CRASH/083002_redlinecrashbrokenpromo
wmvsm.wmv>

whohey! Deja-vu! Minder lidt om Brandon's dejlige asfalteksem jeg pådrog mig
den skæbnesvangre aften med min CBR, og min cykels deja-vu består nok i det
efterfølgende klip hvor en wheelie går galt. Hans mc stoppede bare
forholdsvis hurtigt pga. den lave fart, min fordi der var lyssignalmast og
vejtræ i vejen! ;)
Desuden synes jeg selv det var for tøset at tage på skadestuen, det gjorde
jeg først 3 dage efter da jeg dårlig kunne holde mig selv ved bevidsthed
pga. infektion og den deraf følgende feber. Ret pencillin-trængende...

Keep em' commin', det er jo interessant underholdning at vise for
mc-gutterne på storskærm, og fejlen ved denne video er de mange
spildsekunder der viser et band fremfor det man vil se. Aaalt for kort som
helhed ligeledes! ;)

mvh
Rasmus Jensen
som da gerne kørte med korrekt udstyr hvis ikke det var fordi han var så'n
en nærrigrøv! :D

Fra : Oros

Dato : 01-02-03 15:33

"Oros" <orosaraba@hotmail.com> skrev i en meddelelse

ok, det gik som så meget andet ikke _skide_ godt med det link...

http://makeashorterlink.com/?D2CE21D43

Så skulle den være der for de stakler som ikke forstår hvorfor det første
link ikke virker! ;)

-Rasmus
(som finder moral-prædiker svarende til ekstra benz-indsprøjtning i _min_
kørestil! :D
shit nu bliver jeg nok flamet... er det ikke skønt vi er forskellige? ;)

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 01-02-03 16:19

> Tilfældig? Det var da bare E6 nord for Göteborg hvor den ikke er andet end
> en landevej med et spor i hver retning.

Hmm den var nu mest rettet på noget af det første gixxer bo skriv herinde
for et årst tid eller to siden.

> som da gerne kørte med korrekt udstyr hvis ikke det
> var fordi han var så'n en nærrigrøv! :D

Få dine forældre til at sponsorere det, eller delvist sponsorere det. Men
den korrekte argumentationsteknik giver mor gerne 5-8000kr ud på
beskyttelsesdragt. Det kan de som regel godt se det fornuftige i, når du nu
har brugt alle dine penge på den CBR 600 i stedet for en CB 500 og en god
dragt

Fra : Oros

Dato : 01-02-03 19:41

> Hmm den var nu mest rettet på noget af det første gixxer bo skriv herinde
> for et årst tid eller to siden.

Jeg mistænkte heller ikke din hukommelse for at være dårlig, men der var
ikke direkte adresse på den, og mit "nick" var nævnt til start! ;)

> [...]
nu
> har brugt alle dine penge på den CBR 600 i stedet for en CB 500 og en god

De var meget imod det fra start af, jeg får i forvejen i hoved og røv af de
gamle. Men jeg vil nu ikke platte dem for noget sådanne. (beløbstørrelse)
Hader at være i gæld (andet end til banken)

Det skal vist forresten lige siges at mit uheld ikke skyldes noget forsøg på
at udføre stunt eller blærerøvsmanøvrer. Der var tale om umarkeret
vejarbejde i bælgmørke. Det eneste jeg gør mig skyldig i er
hastighedsovertrædelse, samt måske en lille kæk ulovlig manøvre engang iml.
for at komme frem i trafikken. Jeg kører jo ind til frederiksberg hver dag
(dog ikke liiige pt.). Så der går det noget langsomt hvis man skal følge
trafikken og reglerne til punkt og prikke.

-Rasmus

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 02-02-03 10:49

> [...]

> gamle. Men jeg vil nu ikke platte dem for noget sådanne. (beløbstørrelse)
> Hader at være i gæld (andet end til banken)

Det er lige præcist her du går galt i byen. Det er ikke at "platte" når det
er din egen sikkerhed vi snakker om. Kig lige på videoen igen, og se hvor
store hudafskrabninger ham R1 karlen får når han styrter med 40-50 i timen.
Det koster ikke uendeligt. Prøv og kig på den fede Læderjakke Moller købte
ved www.louis.de til 600kr

http://makeashorterlink.com/?J23156053
Jeg har lige købt nogle fede sportsstøvler med membran til 750kr
http://makeashorterlink.com/?Y12124053 .
Restposten ved Louis er din ven. Hvis du køber noget tøj du ikke kan passe
betaler Louis din returporto hvis du vedlægger en kvittering. Det er hittet!

Fra : bo-gsx-R

Dato : 02-02-03 00:28

Praler... det tror jeg vist aldrig jeg har gjort, med at jeg
har haft brudt loven!

( ikk for at starte en diskution, men ) hvis jeg husker rigtigt
så var det noget med en bil der overhaldte en lastbil,
og jeg var så modkørende med ca. 180-200.
hvor jeg så passerede dem begge i mit eget nødspor.
og så var det jeg bandede lidt over dette her i dfm.
bo- ejer af en tilfældig mc

Fra : Armand

Dato : 01-02-03 15:38

> [...]
> stoppies i regnvejr, samt praler med de har overhalet en lastbil med
> 200 + på en tilfældig landvej på en gammel VFR 750.

- - - - For ikke at glemme Anders Majland der æder et helt færgetræk på
en 150 ccm's scooter!

--
Armand.
(der bliver helt nysgerrig - måske man skulle kigge forbi sin bror og

Fra : Jonas Holt

Dato : 01-02-03 16:12

> [...]
> meget seje gutter ligger på asfalten og jamrer fordi de har brækket
> skinnebenet. Det er en fin opfordring til at køre med ordenligt udstyr.

Gå ind på http://www.mentalergonomics.com/movies/CRASH så er der crash. Den der hedder "parked car crash"
er også en af de film der gør, at man tænker sig om en ekstra gang...
Sådan bare hvis... (dem der _overtroiske_ banker under bordet nu) så undersøg jeres ulykkesforsikringer,
for det er mere end bare *lidt* surt at blive lettere invalid og så ikke kunne få en krone nogen steder
fra overhovedet.
- jeg har fået en mengrad fordi der var en der ikke vidste at man også skal holde for mc'er ved en
ubetinget vigepligt, og jeg kan fortælle at man føler sig til grin med de erstatninger modpartens
forsikring giver!

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : bo-gsx-R

Dato : 02-02-03 00:35

> Dette er et videoklip med folk der kører galt,

og her er der et klip der viser at i også skal holde jer fra
banekørsel...
http://www.mentalergonomics.com/movies/CRASH/Motorcycle%20crash%20-%20Isle%2
0of%20Man%20Wobble.mpeg

den gamle wobble fra tt ilse of man ( vist nok 99 )

bo- med en helt tilfældig mc

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-02-03 07:46

bo-gsx-R wrote:
> den gamle wobble fra tt ilse of man ( vist nok 99 )

Den har jeg vist set rigeligt, bryder mig ikke specielt om film hvor
bliver slået ihjel...

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : SLP/JM

Dato : 02-02-03 14:03

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i en meddelelse > Den har
jeg vist set rigeligt, bryder mig ikke specielt om film hvor
> bliver slået ihjel...

Hvorfra ved du, at han døde? Jeg har hørt det modsatte, men ved ikke, hvad
der er rigtigt og forkert.

--
Mvh Susanne

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-02-03 15:00

SLP/JM wrote:
> Hvorfra ved du, at han døde? Jeg har hørt det modsatte, men ved ikke, hvad
> der er rigtigt og forkert.

Læste bare et eller andet sted at han brækkede halsen og døde på
stedet... ved ikke om det er rigtigt..

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 02-02-03 18:33

Han døde IKKE... Så et interview med ham for nogle måneder siden, hvor de
bl.a. viste klippet, og han kommenterede til... Der skete faktisk
forbavsende lidt med ham - ifølge ham selv.
I øvrigt en eller anden gammel kending i Isle of man løbet... Kan bare ikke
huske navnet.

Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-02-03 18:52

Psycho Cowboy wrote:
> [...]
> forbavsende lidt med ham - ifølge ham selv.
> I øvrigt en eller anden gammel kending i Isle of man løbet... Kan bare ikke

Hmm, det må jeg lige grave lidt i :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-02-03 04:39

Hans Joergensen wrote:
> Hmm, det må jeg lige grave lidt i :)

Ah, det var Paul Orritt, og han overlevede, fik kun mindre skader.
Det var godt nok lidt besværligt at finde synes jeg.. :)

// Hans, der synes det er for dårligt at han har fået forkerte
oplysning et eller andet sted ;)
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : SLP/JM

Dato : 02-02-03 14:01

"bo-gsx-R" <gsx-r@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> og her er der et klip der viser at i også skal holde jer fra
> banekørsel...
>
> den gamle wobble fra tt ilse of man ( vist nok 99 )

Isle of Man er jo ikke banekørsel sådan, som man opfatter det nutildags -
dvs på lukket bane med gode afkørselsmuligheder etc. Det er almindeligt
kendt, at TT-løb er væsentligt farligere, men derfor skal jeg ikke negligere
risikoen ved banekørsel.

Klippet viser vel nærmere, at vil man køre ræs, er det i det mindste mere
sikkert at gøre det på lukket bane end på offentlige veje, hvor der er alt
muligt, man kan køre ind i.

--
Susanne

Fra : Janner

Dato : 02-02-03 12:53
Fra : Aragorn

Dato : 02-02-03 12:58

"Janner" <jan@tjaaa.dk> wrote in message

http://www.mentalergonomics.com/movies/CRASH/083002_redlinecrashbrokenpromow

> Kan ikke få linket til virke ?
>
> /Jan

Hej Jan.

Prøv denne i stedet så:
<http://makeashorterlink.com/?D2CE21D43>

Det er en wmw-fil, der skal bruge den nye WinAmp for at kunne afspilles -
det virker ihvertfald her.

MvH Aragorn_dk

Fra : Hekto

Dato : 02-02-03 23:02

In article <3e3d0636$0$2554$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, jan@tjaaa.dk
says...
> Kan ikke få linket til virke ?

Prøv:
http://www.mentalergonomics.com/movies/CRASH

Avs! Avs! Avs! .... og se men 'flotte' cykkel! DOOOOOHHHHH!
--
/Hekto

Suzuki LS650 - Kawasaki KR-1 - ?
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
http://dfm.nathue.dk/Hekto
www.hekto.dk/speedfight

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Mads Lund

Dato : 03-02-03 13:27

>... og til dem der prøver at lave wheelies og stoppies i
> regnvejr....

Jeg laver da masser af wheelies i regnvejr. Det kan man uden problemer (bare
man har et godt knopdæk på).

> samt praler med de har overhalet en lastbil med 200 + på en
> tilfældig landvej på en gammel VFR 750.

200 på en VRF nærmer sig da det imponerende, så kan jeg da godt forstå man
er lidt stolt og tænk sig at man samtidigt kan køre fra en lastbil. Men
hvis nogen skulle være interesseret så kan jeg godt overhale lastbiler med
højere hastigheder.

> [...]
> meget seje gutter ligger på asfalten og jamrer fordi de har brækket
> skinnebenet. Det er en fin opfordring til at køre med ordenligt udstyr.

Det må man sige. Men ellers er det jo ganske fint at disse drenge primært
leger på øde steder hvor der ikke er uskyldige tilstede. Men det er tåbeligt
at foretage sig den slags høj risiko manøvre uden ordentligt udstyr. Men
hva' fa'en de par småbrud og minimale hudafskrabninger er da til at leve
med. Og om man får dem ved at øve stunts, eller ved at dyrke motorsport det
kommer vel ud på ét (ingen af delene kan væl kaldes livsnødvendige). Det
primære at at man gør den slags ting med stor omtanke for andre menneskers
liv og førlighed (kald så bare det moral prædken) om man selv brækker nogle
knogler er jo forhåbentlig ens egen sag (ellers skulle mine køretøjer
indrages af staten).

Mads Lund
Motortosser laver oftest utilsigtede stunts

Fra : Hans Joergensen

Dato : 03-02-03 13:36

Mads Lund wrote:
> [...]
> hvis nogen skulle være interesseret så kan jeg godt overhale lastbiler med

GRILL! ;)

Gad vide om man kan få klemt RD'en op på 200 hvis man finder en god
bakke? :)

// Hans
--
http://ph33r.dk - It sucks :)

Fra : bo-gsx-R

Dato : 03-02-03 13:47

> 200 på en VRF nærmer sig da det imponerende

hov hov ( så godt ) jeg målte samme vfr til 244 og
235 er meget normalt.

bo-før vfr nu gsxR

Fra : Mads Lund

Dato : 03-02-03 15:09

> hov hov ( så godt ) jeg målte samme vfr til 244 og
> 235 er meget normalt.

Tjo det passer nok meget godt, er det ikke ca 87-90 hk sådan en fætter har ?
Og med en middel areodynamik skulle 230-240 være den logiske grænse.

Det var også mest en spydig bemærkning

Mads Lund
Kwack der gerne skulle ramme 3x200 iår (200kg køreklar, 200 baghjuls hk og
200 mph) så er det så let at huske i en brandert

Fra : bo-gsx-R

Dato : 03-02-03 15:42

> Tjo det passer nok meget godt, er det ikke ca 87-90 hk
> sådan en fætter har ?
jeg har set målinger på 88 til de 97hk lydmuren målte
på min.

> Og med en middel areodynamik skulle 230-240 være den
> logiske grænse.
ja, efter 215 begynder det også at gå lidt sløvt med acc.

> Det var også mest en spydig bemærkning
så det godt, men som da jeg har en "rolle" i det første indlæg,
så tænkte jeg at jeg lig måtte følge op på sådan en der.

> Mads Lund
> Kwack der gerne skulle ramme 3x200 iår (200kg køreklar, 200 baghjuls hk og
> 200 mph) så er det så let at huske i en brandert

fortæl endelig noget mere, når denne vinters projekt er
køreklart! venter spændt på at høre hvad der er ændret.

200kg. våd???
bo-gsxR

Fra : Mads Lund

Dato : 03-02-03 16:10

> 200kg. våd???

Ja, den vejede ind på 218 med halv tank, og siden da er kåben blevet
udskiftet til kulfiber og hjulene til magnesium og mon ikke jeg i vanlig
stil finden nogle unødvendige komponenter jeg kan fjerne undervejs i næste
montering.

Så den skulle gerne kunne klemmes ned på 200 omend det kun bliver med en
lille sjat bensin i tanken. Men så er den jo komplet køreklar med mig på
ryggen på 275 kg

Jeg tager snart nogle billeder af indsprøjtningsanlæget. Det er næsten
monteringsklart, efter en del timer ved cnc fræseren de seneste dage.

Mads Lund

Fra : Armand

Dato : 03-02-03 16:45

Mads Lund <Mads.L@*nospam*Martin.DK> skrev i en

> Tjo det passer nok meget godt, er det ikke ca 87-90 hk sådan en fætter
> har ?
> Og med en middel areodynamik skulle 230-240 være den logiske grænse.

105 Hk's!
Og 200 skulle gerne altid være indenfor umiddelbar rækkevidde i 5. gear!

--
Armand.

Fra : bo-gsx-R

Dato : 03-02-03 20:14

> 105 Hk's!
> Og 200 skulle gerne altid være indenfor umiddelbar
> rækkevidde i 5. gear!

min gav 97hk på hjulet, og 93-95hk'er er set tit.
og rc24 ( årg. 86-88 ) vejede ca. 205 tør.

jeg mener at huske at min gik 200 i 4.g. 220 5g. og
ca. 238 ved normale forhold, i 6.g.

bo- nu gixxer750

Fra : Armand

Dato : 04-02-03 17:05

bo-gsx-R <gsx-r@ofir.dk> skrev i en news:b1mepv$m5d$1@sunsite.dk...

> jeg mener at huske at min gik 200 i 4.g. 220 5g. og
> ca. 238 ved normale forhold, i 6.g.

Ups!

Erindrings forskydning!
Jeg regner VFR for at matche GPZ900'eren i gearene, og det ér også i 4.
gear at dén kunne trække 200!!

--
Armand.

Fra : bo-gsx-R

Dato : 04-02-03 22:51

> Ups!
> Erindrings forskydning!

yes så står vi lige )
efter du lige snuppede mig i sigma tråden

bo-gsxR

Fra : Armand

Dato : 05-02-03 04:01

bo-gsx-R <gsx-r@ofir.dk> skrev i en news:b1pcc8$dq5$1@sunsite.dk...

Fra : Søren Lindholt

Dato : 03-02-03 18:33

"Mads Lund" <Mads.L@*nospam*Martin.DK> skrev i en meddelelse news:1et%9.48
> med
>
> Det må man sige. Men ellers er det jo ganske fint at disse drenge primært
> leger på øde steder hvor der ikke er uskyldige tilstede.

Hehe, på filmen er der to der laver stoppier og en (uskyldig?) pige midt på
vejen hvor de vil stoppie, hun får vist et lille chok. Der er lidt Darwin
award over det vil jeg sige....

S.