Mystik om Mac fonte på PC i Rejseholdet
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 11-03-01 21:42

Hej

Var den eneste der bemærkede at den font, som var brugt på afpresserens
billeder til meget stor forveksling lignede "Techno" - den der også
bliver brugt i Station 2 ?

Gutten de anholdte brugte jo tydeligvis PC'ere som udstyr, men findes
fonte "Techno" egentlig til PC ?

--
Ciao Jesper

Fra : Jesper

Dato : 11-03-01 21:52

> [...]
> bliver brugt i Station 2 ?
>
> Gutten de anholdte brugte jo tydeligvis PC'ere som udstyr, men findes

Det er lavet i photoshop - det var i hvert fald det program de brugte på
deres windåser... I øvrigt var jeg lige ved at forveksle deres grå
bærbare med en ti'er ... piiiinligt :-|

--
mvh Jesper

Besøg Biddet Online: <URL:http://homepage.mac.com/biddet>

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 11-03-01 22:14

Jesper <jmfink@mac.com> wrote:

> Det er lavet i photoshop - det var i hvert fald det program de brugte på
> deres windåser... I øvrigt var jeg lige ved at forveksle deres grå
> bærbare med en ti'er ... piiiinligt :-|

Når du nu selv siger det !!!!

Jeps det var Photoshop, men jeg mener bestemt ikke at "Techno" findes
til PC, så selv billedet må være lavet på Mac.

Var det i øvrigt ikke en gang fis med den log fil fra sol.dk - de
logfiler jeg har set ser ikke sådan ud. Det lignede mest af alt noget
krims-krams fra 80'ernes computer film.
--
Ciao Jesper

Fra : Erik Aalund

Dato : 12-03-01 07:01

Jesper <jmfink@mac.com> wrote:

> Det er lavet i photoshop - det var i hvert fald det program de brugte på
> deres windåser... I øvrigt var jeg lige ved at forveksle deres grå
> bærbare med en ti'er ... piiiinligt :-|

Jeg prøvede faktisk at bilde konen (og mig selv) at det var
Apples G4 barbære rejseholdet brugte.

--
Venlig Hilsen
Erik Aalund

Fra : Erik Aalund

Dato : 12-03-01 16:00

Erik Aalund <aalund@esenet.dk> wrote:

> barbære

ups.....bærbar!

Fra : Ben Knudsen /NNFBEN

Dato : 12-03-01 10:41

jmfink@mac.com,Ny-Internet writes:
>Det er lavet i photoshop - det var i hvert fald det program de brugte på
>deres windåser... I øvrigt var jeg lige ved at forveksle deres grå
>bærbare med en ti'er ... piiiinligt :-|

For mig så det ud som om, at billedet på den store fladskærm i det mobile
hovedkvarter stammede direkte fra en mac. Jeg vil vædde næsten
hvadsomhelst på, at der var en klassisk mac-topbar på billedet...

Mvh Ben