Nok tool 1,9
Fra : Michael

Dato : 01-02-03 12:35

Hejsa kan det passe at Nok Tool 1,9 ikke kan køre med XP, da jeg ikke kan
installere det , jeg har iforvejen
1,8 mvh Michael

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 03-02-03 09:28

"Michael" <ankerlund@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa kan det passe at Nok Tool 1,9 ikke kan køre med XP, da jeg ikke
kan
> installere det

Det køre fint under XP hér. Det samme gjorde 1.8. - Så vidt jeg ved,
skal programmet ikke installeres. Der er blot tale om en
executable/eksekverbar fil.

\Mandal

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 03-02-03 15:59

Tja... den virker ikke her på min WinXP pro....

-> This SW do not run under Windows NT or Windows 2000