Simcity 4 Problemer
Fra : TURBOMAN

Dato : 01-02-03 11:37

Når spillet er instaleret får jeg at vide at der et eller andet grafik
problem eller winxp problem så jeg kan ikke spille det, er der ikke en som
kan hjælpe. På forhånd tak
tck@stofanet.dk

Fra : Rikke

Dato : 01-02-03 12:22

Har du installeret den seneste version af DirectX, jeg mener de er kommet
til nummer 9. Ellers prøv at opdatere driverne til dit grafikkort osv. Jeg
kender en der har XP per spillede det uden problemer.

- Rikke =)

Fra : Morten Granild Jense~

Dato : 02-02-03 17:57

On Sat, 1 Feb 2003 11:36:36 +0100, TURBOMAN was forced by a great evil
to write in dk.spil.computer
> [...]

>Når spillet er instaleret får jeg at vide at der et eller andet grafik
>problem eller winxp problem så jeg kan ikke spille det, er der ikke en som

Hvor har i alle sammen fået simcity 4 frs jeg vidt jeg ved udkommer det
først den 6 Februar!!????

--
Morten Granild Jensen aka KEMICASE aka Jamse__Bond
morten.granild@mail.tele.dk ICQ# 120333653

Fra : Ally

Dato : 02-02-03 19:57

>Hvor har i alle sammen fået simcity 4 frs jeg vidt jeg ved udkommer det
>først den 6 Februar!!????

Der tager du fejl... den udkom for... hva'... 14 dage siden eller
deromkring.

De venligste hilsener

Allan
--