Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hvordan præsenterer I jeres papir-fotos?
Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 01-02-03 11:00

Hej alle.

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvordan I præsenterer jeres
"mesterskud" for andre - vel at mærke papir-fotos.

Klæber I op på karton og evt. med passepartout?
Laver I små bøger, som har et bestemt tema?
Bliver "skudene" bare sat i plastiklommer?
Og der er sikkert flere måder ...

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : max

Dato : 01-02-03 11:11

> [...]
>
> Klæber I op på karton og evt. med passepartout?
> Laver I små bøger, som har et bestemt tema?
> Bliver "skudene" bare sat i plastiklommer?

De gør sig også godt i gamle "antikke" rammer,
marskandiserere har dem altid liggende til små
penge - og med en go passepartout (syrefri) ja
så ligner næsten hvad som helst stor kunst..
maxernst

Fra : Karsten Kryger Hanse~

Dato : 04-02-03 16:01

> [...]
>
> Klæber I op på karton og evt. med passepartout?
> Laver I små bøger, som har et bestemt tema?
> Bliver "skudene" bare sat i plastiklommer?

Til konkurrencer mv. vælger jeg en af to, men altid på 30x40 cm som
standard. Er passepartouet tykt skærer jeg en ramme til billedet med en kniv
og klæber det fast på bagsiden. Er det tyndt karton, monterer jeg billedet
med dobbelklæbende tape. Begge løsninger er meget anvendt i de danske
fotoklubber og på internationale fotosaloner.

Jeg monterer altid efter forholdet 13/18.

Fotos som ikke bliver monteret bliver puttet i album til senere fremvisning.

Mvh.
Karsten Kryger Hansen