SSI og Frontpage.
Fra : Kim Larsen

Dato : 09-01-01 22:40

I forbindelse med bannere skal der bruges et timestamp som jeg laver ved
hjælp af SSI.

Men når jeg sidder med min FP, kommer SSI tag´ne op som ren sludder på min
"normal" og "preview" side.

Kan man sætte SSI til at fungere internt på ens egen maskine også ?

Kim Larsen

Fra : Jakob Andersen

Dato : 10-01-01 15:11

"Kim Larsen" <webpoint@gmx.net> wrote
> Kan man sætte SSI til at fungere internt på ens egen maskine også ?

Jeg tror ikke du kan få SSi til at virke direkte i FP da det skal parses af
en server først.

Men du kan sætte en webserver op på din egen maskine og teste det vha. den.
PWS er med til win95 og win98 og ligger på din windowsCDROM under addons

Hvis du har win2000 er IIS5 indbygget
--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-01-01 15:18

Kommer an på hvilken server du bruger lokalt.