Hvad kan min bærbare trække?
Fra : Jasper Norman

Dato : 01-02-03 00:49

Hejsa.

Er der nogle der har nogle gode idéer til hvilke spil der vil køre godt på
min bærbare????

Det er en IBM Thinkpad Cel 600MHz.. Win2k, 64mbRAM, 8MB grafik.

Jeg véd godt at jeg har alt for lidt RAM, og at et bedre grafikkort vil gøre
underværker, men det er en PC fra arbejdet, så jeg vil ikke til at ofre en
øre på den.

Jeg har (for dumt) forsøgt at installere Warcraft III på den... uah uha!!!
Men hvis nogen har en god idé vil det være alle tiders. Jeg er mest til
strategi spil. (ikke skak, selv om PC sikkert vil have det fint med det )

Mvh

Jasper

Fra : Benny Jensen

Dato : 01-02-03 01:52

Hej Jasper.

Jeg har en endnu mindre bærbare pc. Den kan køre spil som TIBERIAN SUN +
FIRESTORM og TOM CLANCY SSN. Ellers kan du køre spil, der ikke kræver noget
særligt 3D grafik.
Prøv at hente nogle spil-demoer og se hvad der sker.

Mvh
Benny

Fra : Cronos

Dato : 01-02-03 02:21

"Jasper Norman" <norman@mail.tele.dk> wrote in message
> Hejsa.
>
> Er der nogle der har nogle gode idéer til hvilke spil der vil køre godt på
> min bærbare????
>
> Det er en IBM Thinkpad Cel 600MHz.. Win2k, 64mbRAM, 8MB grafik.

Min IBM Thinkpad A21 Cel 700 MHz har det fint med CivIII.

WinXP-192 MB

Fra : arc@na

Dato : 05-02-03 04:56

"Cronos" <ck@ofir.dk> wrote in

> Min IBM Thinkpad A21 Cel 700 MHz har det fint med CivIII.

Også i slutspillet????

arc@na

Fra : Cronos

Dato : 06-02-03 00:38

"arc@na" <this.is.@n.invalid.email.com> wrote in message
> "Cronos" <ck@ofir.dk> wrote in

> Også i slutspillet????

Ja.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 01-02-03 12:16

In article <3e3b0b97$0$220$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Jasper Norman wrote:
> Hejsa.
>
> Er der nogle der har nogle gode idéer til hvilke spil der vil køre godt på
> min bærbare????
>
> Det er en IBM Thinkpad Cel 600MHz.. Win2k, 64mbRAM, 8MB grafik.

FreeCiv styrer. Perfekt på næsten alt hardware.

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 01-02-03 17:29

> [...]
> Men hvis nogen har en god idé vil det være alle tiders. Jeg er mest til
> strategi spil. (ikke skak, selv om PC sikkert vil have det fint med det

Hvis du godt kan lide warcraft, kan du jo installere Starcraft, det burde
sagtens kunne køre, det er jo halvgammelt :)

Fra : Svend Emil

Dato : 01-02-03 17:57

"Andreas Jeppesen" <bundyBLAH@tabersvin.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du godt kan lide warcraft, kan du jo installere Starcraft, det burde
> sagtens kunne køre, det er jo halvgammelt :)

Ja, eller Warcraft II.
Jeg tror også at den vil kunne køre Diablo
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : eli

Dato : 02-02-03 10:37

Close combat serien er nok den bedste form for rts.

--
M.v.h
Dan

Fra : arc@na

Dato : 05-02-03 04:55

"Jasper Norman" <norman@mail.tele.dk> wrote in

> Det er en IBM Thinkpad Cel 600MHz.. Win2k, 64mbRAM, 8MB grafik.

Fallout 1 og 2. Feede spil.
Ultima 7 1&2 (kræver nok at du installerer VDMS fra http://ntvdm.cjb.net/ ,
og at du iøvrigt har de originale spil.
Civilization 1 og 2

- bare et par stykx af de bedste. Jeg kører dem på min Toshiba 400MHz med
196 MB RAM og skod-grafik uden problemer.

Jeg kører så nogle helt andre spil (Morrowind, Arx Fatalis, Gothic) på min
stationære, meeen dem skal du nok ikke forvente at køre på din blærbare.

arc@na