Derfor er evig fortabelse bedre end Window~
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 31-01-03 20:14

Well, I'll be Damned - The top ten reasons Eternal Damnation is better
than Windows Software Development, by John Walker, May 3rd, 1996 --
Eternal Damnation / Windows Software Development

Number TEN It never ends. / You think you're almost done, but you never
really finish.
Number NINE You burn forever, but are not consumed. / Each update
introduces newand improved tortures, which slowly consume you.
Number EIGHT Your fate is in the hands of Satan, Prince of Darkness. /
Your fate is in the hands of Gates, Prince of Incompatibility.
Number SEVEN Satan gives you something you want in return for being
damned. / Gates makes you buy Windows 95.
Number SIX It is avoidable; an attractive, widely-marketed alternative
is available. / Resistance is futile. All the alternatives are damned or
doomed.
Number FIVE It is free. / You pay, and pay, and pay just to stay in the
game.
Number FOUR Satan was once an angel. / Gates started by writing a BASIC
interpreter.
Number THREE Hell has no Windows. / Microsoft does.
Number TWO You only pass the Gates of Hell one time. / The Gates of
Microsoft keeps popping up everywhere you look.
AND NUMBER ONE: Satan sincerely believes in the triumph of Evil. / Gates
just does it for the money.

--
Peter - http://titancity.com/ , http://haxor.dk/islamnyt/
BLOOD OF LUCIFER - KLIP DIT HÅR OG FÅ ET JOB!!!

Fra : Nicolai

Dato : 31-01-03 21:48

> BLOOD OF LUCIFER - KLIP DIT HÅR OG FÅ ET JOB!!!
Den er SÅ griner!!!

Fra : Carsten Holck

Dato : 31-01-03 22:13

Nicolai skrev:

> Den er SÅ griner!!!

Den burde vel være
BLOOD OF LUCIFER - KLIP DIT HÅR OG FIND DIG ET ARBEJDE !!!

Jeg tror ikke den pæne ældre dame ville bruge ordet job -
men ellers

Fra : Werner Willy Winkelw~

Dato : 31-01-03 22:26

"Carsten Holck" <cholck@inet.uni2.dk> skrev i en meddelelse

> Den burde vel være
> BLOOD OF LUCIFER - KLIP DIT HÅR OG FIND DIG ET ARBEJDE !!!
>
> Jeg tror ikke den pæne ældre dame ville bruge ordet job -
> men ellers

Hvad med den her: Klip dit hår og få noget beskæftigelse?

WWW

Fra : Carsten Holck

Dato : 31-01-03 22:29

Werner Willy Winkelway skrev:
> "Carsten Holck" <cholck@inet.uni2.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med den her: Klip dit hår og få noget beskæftigelse?

Lyder der ikke lidt for meget af "aktivering" "bistand" etc.?

Jeg tror ikke det er det den ældre dame mener

Fra : Janus Høi

Dato : 02-02-03 15:40

"Carsten Holck" <cholck@inet.uni2.dk> skrev i en meddelelse

> Den burde vel være
> BLOOD OF LUCIFER - KLIP DIT HÅR OG FIND DIG ET ARBEJDE !!!

Den gamle dame siger:
"Du kunne jo klippe dit hår og finde dig et arbejde."

--
Janus

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 31-01-03 22:23

Nicolai <nifonewsFJERNDETTE@tiscali.dk> wrote:

> Den er SÅ griner!!!

"Mormor, du ved jeg spilelr i sådan et orkerster... BLOOD OF LUCIFER"

"åh, jo"

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 01-02-03 06:03

"Peter Bjørn Perlsø" <no_spam@invalid_email.com> skrev i en meddelelse
> Nicolai <nifonewsFJERNDETTE@tiscali.dk> wrote:

Min transskriberede gengivelse:

"Mårmor, du ve' je' spæller i så'n et orkæster... BLOOD OF LUCIFER"

"Åh, ja, min dreng!"

"Wi står å' mangler pænge, så jeg ve' ikk' om du har no'en go'e idæer?"

"Ja: KLIP DIT HÅR OG FIND DIG ET ARBEJDE!"

Og ja, den er hylende morsom!

Det er skægt at der således er to skuespillere fra Zulu's geniale
"P.I.S."-serie, her "Sebastian" og ellers "John Schmidt" som "Bruce" fra
Toyotareklamerne (- men Bruce Lee - hvis det er ham, der formodentligvis
sigtes til - var jo KINESER fra Hong Kong?), der faktisk samtidig er gået
over til at lave skideskægge reklamer...Bare fordi det er kommercielt,
behøver det jo ikke være dårligt...

Anders Peter Johnsen

Fra : Werner Willy Winkelw~

Dato : 31-01-03 22:24