Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
U Redigeret billeder fra digital kamera
Fra : Emil Gundersen

Dato : 31-01-03 20:30

Hejsa

Er det et par vendelige sjæle der gider at sende et eller flere
uredigerede billeder, fra deres digital camera?

Jeg vil gerne have orginal filen, der ikke er redigeret, da jeg vil have
det samme grundlag for en sammenlingning.

Det skal helst være fra camera'er i 1500-3000,- klassen
Bare lige skriv hvilket camera det er fra, og evt. prisen. (Motivet er
lige meget, men mange farver foretrækes)

Findes der evt sådan'e test på nettet?

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Lars [8210]

Dato : 31-01-03 21:18

"Emil Gundersen" <Gundersen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hejsa

> Findes der evt sådan'e test på nettet?
>
> Mvh Emil

Hej Emil
Der er masser af tests - prøv f. eks.

http://www.steves-digicams.com/

eller

http://www.digicamfotos.de/

Der er både udførlige reviews og testbilleder begge steder.

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : Michael Jensen

Dato : 01-02-03 22:09

On Fri, 31 Jan 2003 20:30:29 +0100, Emil Gundersen wrote:
> Jeg vil gerne have orginal filen, der ikke er redigeret, da jeg vil have
> det samme grundlag for en sammenlingning.
>
> Findes der evt sådan'e test på nettet?
>
> Mvh Emil

prøv

http://www.dpreview.com/gallery/

der er test af mange kamera, der er link til orig filen under hvert
billede.

Mvh
Michael Jensen

Fra : Poul Krogh

Dato : 04-02-03 14:23

Her er et par stykker mere til din sammenligning. Og ja det er mange sider
at gå igennem, og det tager lang tid, men det betaler sig.

www.dcresource.com

www.imaging-resource.com

Poul Krogh