Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
PS1 på Computermonitor
Fra : Sandager

Dato : 31-01-03 19:17

På mit ASUS V9180 kan jeg gennem S-VHS og Composite indgang se og optage
bla. video på min computer monitor.
Imidlertid ruller billedet på computer monitoren konstant når jeg tilslutter
min PS1 til composit indgangen.

Kan nogle anvise en løsning på dette problem

mvh.
Jesper

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 31-01-03 19:37

"Sandager" <sandager@adr.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> tilslutter min PS1 til composit indgangen.
>
> Kan nogle anvise en løsning på dette problem

Ved godt det måske er langt ude, men der er ikke "kopisikring" på PS
spil?!?!

Har du mulighed for at føre det igennem en video, blot for at teste om
rulningen også opstår der.

--
Bjarke Andersen