Trial på Eurosport i aften ;-)
Fra : wheeler

Dato : 31-01-03 18:39

For interesserede (i aften)

19:15 Trial: VM - indendørs (G)
Fra Koblenz, Tyskland.

Wheeler

Fra : Jens Didriksen

Dato : 31-01-03 18:43

wheeler wrote:
> For interesserede (i aften)
>
> 19:15 Trial: VM - indendørs (G)
> Fra Koblenz, Tyskland.
>
> Wheeler

Fuck... Min hjernedøde antenneforening har lige skiftet Eurosport ud med
Viasat - den mest lamme sportskanal på markedet.

Demokrati sucks - i det mindste i den her forbindelse

Didrik

Fra : Armand

Dato : 31-01-03 21:51

Jens Didriksen <jens@didriksen.dk> skrev i en

> Fuck... Min hjernedøde antenneforening har lige skiftet Eurosport ud
> med Viasat - den mest lamme sportskanal på markedet.
> Demokrati sucks - i det mindste i den her forbindelse

Tjaeh :-/

Det er ellers et sæt meget simple spilleregler - Som i tilgift er blevet
tydeligt udpenslet i nogle nyere TV-Zulu reklamer!

--
Armand.

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 31-01-03 22:09

> [...]
>
> Det er ellers et sæt meget simple spilleregler - Som i tilgift er blevet
> tydeligt udpenslet i nogle nyere TV-Zulu reklamer!

Ja ja, jeg har' sku været til generalforsamlingen i min antenneforening,
gennemsnitsalderen var trecifret.
Jeg har manglet Eurosport i 3 år nu. Men i 2002 begyndte tyske MDR at sende
MotoGP live uden reklamer. KANON
Rossi & Co. needs us, som TV2 (zulu) ville sige..

Erland

Fra : Steen Gruby

Dato : 31-01-03 22:27

On Fri, 31 Jan 2003 21:51:10 +0100, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

Hej Armand.

>Det er ellers et sæt meget simple spilleregler - Som i tilgift er blevet
>tydeligt udpenslet i nogle nyere TV-Zulu reklamer!

Det kommer an på hvorledes antenneforeningens vedtægter er skruet
sammen.
Hvis medlemsskab er frivilligt, og der i området har fri ret til at
sætte antenner op ser sagen lidt anderledes ud
Her overlever EuroSport, og ZULU kræver en kontingentforhøjelse, så
det er et økonomisk spørgsmål, og ikke et programsvalgs ditto.
Og sådan er verden så forskellig )

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750