Kilerem, CPI, hvor?
Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 31-01-03 17:35

Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvor (på nettet) jeg kan købe
en ny kilerem til en CPI popcorn?
Thansen vil ikke sælge til mig da jeg er privatperson.

På forhånd tak

--
Michael
Send GRATIS SMS til alle danske og udenlandske mobiltelefoner

Fra : H-J M

Dato : 31-01-03 18:07

> Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvor (på nettet) jeg kan købe
> en ny kilerem til en CPI popcorn?

Har du målene har din tankstation.. Tvivler på at du skal have en kevlar
eller et eller andet..?

> Thansen vil ikke sælge til mig da jeg er privatperson.
Hvorfor ikke? Det går da fint ved mig?

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : JW

Dato : 01-02-03 06:09

"H-J M" skrev i news:3e3aadd5$0$222$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Hvorfor ikke? Det går da fint ved mig?

Gætter på, T.Hansen som importør af CPI har lavet en
aftale med forhandlerne om ikke at sælge reservedele
i detail (i hvert fald et stykke tid). Men det kommer nok.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 01-02-03 19:58

> Gætter på, T.Hansen som importør af CPI har lavet en
> aftale med forhandlerne om ikke at sælge reservedele
> i detail

Helt korrekt.

>Men det kommer nok.

Vi krydser fingre :)

Fra : P.N.

Dato : 01-02-03 09:55

"H-J M" <zster87@FJERNDETHERhotmail.com> wrote in message

> Har du målene har din tankstation.. Tvivler på at du skal have en kevlar
> eller et eller andet..?

> Hvorfor ikke? Det går da fint ved mig?

Jeg er privatperson, Jeg har heller ikke oplevet at blive afvist.
MVH Poul

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 31-01-03 18:15

"H-J M" <zster87@FJERNDETHERhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har du målene har din tankstation.. Tvivler på at du skal have en kevlar
> eller et eller andet..?

Tror ikke du skal regne med tankstationerne har til scootere, jeg har ikke
set det endnu!
de skal passe med vinkel osv..

--
Mvh Michael Frederiksen
Dette er ikke Jeopardy -

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 01-02-03 19:57

> Har du målene har din tankstation.. Tvivler på at du skal have en kevlar
> eller et eller andet..?

*Min tankstation*?
Her i byen lukkede den sidste tankstation for godt 4 år siden :)
Og tankstationene i den nærmeste større by består af en OK
selvbetjeningstank ved brugsen samt en Shell-tank der aldrig har set
så meget som skyggen af en kilerem.
Desuden har jeg ikke målene, og tvivler på at kvaliteten af de remme
de sælger på diverse tankstationer er i top.

> Hvorfor ikke? Det går da fint ved mig?

CPI-dele?
Jeg tvivler.

Btw., jeg har fundet en webshop (scooter-racing.dk)der sælger en
kilerem, men de vil have 75 kr. for at sende den.
Er der derfor andre forslag hører jeg dem gerne.

Fra : SFX_Brian

Dato : 19-04-03 17:43

Jeg har en kilerem liggende...
Du kan få den til 100 kr. (inkl. porto)
Den har kun kørt 2000 km på en CPI Popcorn, der kørte 50 km/t... Så den
er overhovedet ikke slidt.

http://www.kandu.dk/