Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon G2
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 31-01-03 15:23

Hej,
er der en der ved hvor man kan købe denne adapter til G2,(helst i
Danmark), den er til 49 mm filter, den originale 58 mm fylder så
meget.
mvh EbbeH

Shown here is the $22 LensMate G2 lens adapter that allows you to
attach any 49mm lens accessory including UV, Polarizer, Infrared,
Skylight, Macro, Telephoto or Wide angle filter-type lenses. It
can be left on permanently as it makes a great way to hold the
camera and it protects the lens surface and lens mechanism.
( fra Steeves)

Fra : Michaelbs

Dato : 31-01-03 17:22

du kan købe den her:
http://lensmateonline.com/index.html
men du kan ikke købe den i DK. Men de tager gerne internationale ordrer. Jeg
har selv bestilt en til mit G3

mvh Michael

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 31-01-03 17:35

On Fri, 31 Jan 2003 17:21:35 +0100, "Michaelbs"
<michaelschou@oncable.dk> wrote:

>du kan købe den her:
>http://lensmateonline.com/index.html
>men du kan ikke købe den i DK. Men de tager gerne internationale ordrer. Jeg
>har selv bestilt en til mit G3

Tak, det er der jeg har set den, men jeg kender ikke til at
handle i USA, det bliver vist for dyrt at overføre penge.
mvh Ebbe

Fra : Michaelbs

Dato : 31-01-03 18:56

> Tak, det er der jeg har set den, men jeg kender ikke til at
> handle i USA, det bliver vist for dyrt at overføre penge.
> mvh Ebbe
nej, for du betaler med visa efter at have oprettet en pay-pal konto...
mvh Michael

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 31-01-03 19:33

On Fri, 31 Jan 2003 18:55:57 +0100, "Michaelbs"

>nej, for du betaler med visa efter at have oprettet en pay-pal konto...
>mvh Michael

Beklager, men jeg har ikke Visa, og det er sikkert den eneste
gang jeg får brug for det sååå, men tak for interessen
mvh Ebbe

Fra : lars

Dato : 02-02-03 12:32

Jeg fik min bank til at udskrive en
"bank note" en check som kan indløses i en
amerikansk bank.
Det virkede helt fint

Min lensmate er jeg meget glad for,
den beskytter kameraet imod sand og andre urenheder,
og så er det let at puttet forskellige filtre på *s*

hilsen lars

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 02-02-03 14:53

On Sun, 2 Feb 2003 12:32:10 +0100, "lars" <xxx@xxx.dk> wrote:

>Jeg fik min bank til at udskrive en
>"bank note" en check som kan indløses i en
>amerikansk bank.
>Det virkede helt fint
klip

Det vil jeg prøve,