POP3 email på Nokia 7210 og andre Java Mob~
Fra : Flemming Nielsen [28~

Dato : 31-01-03 12:49

Fandt lige noget der måske kunne have interesse. Er ved at teste de, og so
far duer det.
Wap jer ind på
http://reqwireless.com/wap - og siger "Download webviewer"

eller download e-mail ´client

Have fun !

/ Flemming

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 31-01-03 14:32

"Flemming Nielsen [2860]" <f[nospam]@frontsite.dk> skrev i en meddelelse
> Fandt lige noget der måske kunne have interesse. Er ved at teste de, og so
> [...]

To rigtig fede programmer, lige hvad jeg har manglet (især email-klienten,
troede ikke det andet var muligt!)

Tak for link'et!

-Peter

---
www.eaid.dk/testcenter - nu tester vi også mobiltelefoner

Fra : Christian Poulsen

Dato : 31-01-03 17:11

> To rigtig fede programmer, lige hvad jeg har manglet (især email-klienten

Jeg har længe brugt e-mail klienten. Den virker bare uden problemer. Men
kendte heller ikke den anden.

Fra : Flemming Nielsen [28~

Dato : 31-01-03 18:18

- Godt at i kunne bruge det Jeg var bare så ivrig da jeg fandt det selv.
Forøvrigt sjovt at når man skal købe en mobil, så aner en sælger ( om det så
et Nokia center) ikke en bønne andet end det man kan læse sig til i
brochurer. Det er ufatteligt at dem der arbejder med det til hverdag ikke
brænder mere for det tekniske, men kun interesserer sig for dækningsbidrag,
og Taletidskort bonus

/Flemming

Fra : P.H.

Dato : 09-02-03 12:39

Prøvede at hente programmet.

Den står og siger "henter programmet" i længere tid, og så kommer der "intet
svar". Mine indstillinger til wap er rigtige. Jeg bruger Telmore.

Jeg har samme problem når jeg vil hente noget fra de indbyggede bogmærker,
nokia club osv.

Jeg har en 7210, hvad kan være galt?