"Børneskrifttyper" - hvor kan jeg finde så~
Fra : Klostervej

Dato : 31-01-03 11:19

Hej!
Håber det er en rigtig gruppe jeg spørger. Ved du, hvor jeg kan finde en
rigtig "børneskrifttype" - sådan én, hvor f.eks. Æ vender omvendt. Som om et
barn har skrevet.
Jeg skal have lavet en seddel til børnehaven.
Mvh
Dorthe

Fra : Claus Sørensen

Dato : 31-01-03 12:47

Klostervej wrote:

> [...]
> et barn har skrevet.
> Jeg skal have lavet en seddel til børnehaven.

Jeg synes, det er pædagogisk forkert at fremstille sedler, hvor bogstaverne
er skrevet forkert - skal der så også staves forkert?

Jeg synes, at manglen på korrekt stavning er stor nok i forvejen...

Husk børnene kopiere, hvad de ser.

Hvis det var en invitation til en "børne"-fødselsdag for en som fylder "10"
år den 29. februar, så kan jeg bedre se idéen med at bruge sådan nogle
forkerte bogstaver.

De herligste hilsner
--
Claus Sørensen Befri kontoret med en åben pakke - OpenOffice.org
Dansk kontaktperson -------------------------------------------------

Fra : Klostervej

Dato : 31-01-03 15:57

> [...]
"10"
> år den 29. februar, så kan jeg bedre se idéen med at bruge sådan nogle

Nu spurgte jeg jo ikke lige, om det var pædagogisk korrekt at anvende en
børneskrifttype - jeg spurgte om, hvor jeg kunne finde en sådan. Men mange
tak for dit svar. Jeg tager det desværre nok ikke lige til efterretning
Mvh
Dorthe

Fra : Christopher Tracy

Dato : 02-02-03 13:10

Hej

> Håber det er en rigtig gruppe jeg spørger. Ved du, hvor jeg kan finde
> en rigtig "børneskrifttype" - sådan én, hvor f.eks. Æ vender omvendt.
> Som om et barn har skrevet.

Jeg har sendt 5 forskellige i dk.binaer - men kunne ikke lige finde én med Æ
omvendt, men håber da du kan bruge disse

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Christopher Tracy

Dato : 02-02-03 13:12

Hej

> Jeg har sendt 5 forskellige i dk.binaer - men kunne ikke lige finde
> én med Æ omvendt, men håber da du kan bruge disse

Glemte lige at skrive at de er postet under "Børneskriftstyper" til
Klostervej

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==