Norsk musik-nyhedsgruppe
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-01-03 06:20

Jeg var lige inde på den norske musik-nyhedsgruppe for at stille et
spørgsmål. Der har de åbenbart de samme problemer med næserings-halløjet,
som vi har. Prøv at se her hvad jeg fandt
__________

> spydige kommentarer fra musikk-politiet på denne
> news-gruppa. Du vil rett som det er oppdage en og annen faschist her. Det
> enkleste er å ignorere slikt, noe jeg aldri klarer.
__________

Musikpolitiet. hehe - Den har jeg ikke hørt før - og fascister - uhauha. Der
er liv i de nordmænd.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-01-03 13:10

> [...]
Det
> __________
>

> Musikpolitiet. hehe - Den har jeg ikke hørt før - og fascister - uhauha.

Halløjsa Åge

Skriver de også om dig i Norge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 31-01-03 17:03

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e3a67b3$0$145$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Halløjsa Åge
>
> Skriver de også om dig i Norge
_____

Nej nej. Ingen grund til panik

Hilsen Åge

Fra : Andrew

Dato : 01-02-03 11:57

> [...]
Det

> Musikpolitiet. hehe - Den har jeg ikke hørt før - og fascister - uhauha.

7 indlæg på 2 dage, det må være ny rekord!

Mvh Anders