måske dumt.
Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 30-01-03 22:59

Er det muligt at sende SMS over mail, altså fra min OE til en mobiltelefon.
eller andre steder fra nettet

Fra : BG

Dato : 30-01-03 23:46

"B.Ingebrigtsen" <Ingebrigtsen@webspeed.dk> wrote:
>Er det muligt at sende SMS over mail, altså fra min OE til en mobiltelefon.
>eller andre steder fra nettet

Det er ikke med email, men pröv og registrere deg på

http://2sms.tk

Det er en webtjenste hvor du kan sende 50 SMSer/uge og det er en
indonesisk firma der står bag, 1rstwap heder firmaet.

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfeile)

====================================== Phone pages
http://OsbyMikro.tk
====================================== mail address
info@osbymikro.tk.remove_th.is

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 31-01-03 17:16

Hvorfor ikke bare den "rigtige" adresse, http://www.1rstwap.com/1rstwap ?

> Det er en webtjenste hvor du kan sende 50 SMSer/uge

Det er snart ½ år siden grænsen blev sat ned til 15/uge pr. bruger :(

Btw. du kan finde flere alternative services på min oversig,
http://www.vindenand.dk/sendsms

Tilbage til det spørgsmålet egentlig gik på.
Jo, du kan sende SMS som e-mail, men kun til kunder hos Sonofon eller Telia.

Ønsker du at skrive til Sonofon-kunder skal mailen sendes til
xxxxxxxx@note.sonofon.dk og til Telia-kunder er adressen
xxxxxxxx@gsm1800.telia.dk

Go´ weekend

--
Michael
GRATIS daglige vittigheder på din mobil

Fra : Een Paalaaget

Dato : 31-01-03 16:14

telefonnummer@udbyder.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 31-01-03 17:01

"Een Paalaaget" <rorbo@hotmail.com> wrote in

> telefonnummer@udbyder.dk

Øh nej, virker ikke ved nogen udbydere...
Telia har vist stadig åbent for deres:
<nummer>@gsm1800.telia.com
Sonofon har måske også, er ik helt sikker:
<nummer>@note.sonofon.dk

Orange og TeleDK har lukket deres for snart længe siden.

ICQ reklamerer med <landekode><nummer>@icq2sms.com men jeg har ikke
fået det til at virke...

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
http://hs235.dk/cracks - http://susie.dk/

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 31-01-03 17:18

> Telia har vist stadig åbent for deres:
> <nummer>@gsm1800.telia.com

Helt korrekt, det er bare .dk :)

> Sonofon har måske også, er ik helt sikker:
> <nummer>@note.sonofon.dk

Jo det har de (jvf. mit andet indlæg)

> ICQ reklamerer med <landekode><nummer>@icq2sms.com men jeg har ikke
> fået det til at virke...

De sender den bare videre til hhv. Telia og Sonofon, til de andre
selskaber ryger den i blackhole :(

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-02-03 00:29

Michael Kjærsgård <mk@vindenand.dk> wrote in

> De sender den bare videre til hhv. Telia og Sonofon, til de
> andre selskaber ryger den i blackhole :(

Sender de den videre som email ? - deres SMS sender i selve ICQ
sender da som rigtig SMS.

Fra : Lars Brink

Dato : 04-02-03 15:50

Er du kunde hos TeleDanmark er www.besked-robot.dk måske et bud..

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.