LYDLØS Nokia 3310???
Fra : Kim Simonsen

Dato : 30-01-03 22:37

Hejsa i gruppen!

Jeg har et problem! (Faktisk er det min mor)

Nå, men lad mig komme til sagen...;
Der er tale om en Nokia 3310, som lige meget hvad man gør med den, ikke
gider udsende nogle lyde.. og JA! har tjekket om den er sat til lydløs,
eller lign. Hæ Hæ...
Nogen der har lignende erfaringer med dette problem, og muligvis en løsning?

Med Venlig Hilsen, og på forhånd tak, Kim!

Fra : Thomas Andersen [900~

Dato : 30-01-03 22:37

Lyder som en død buzzer!
Kan ofte forkomme på 3310 ved fugtskade. Prøv først at skifte den, og
hjælper det ikke så send mig en mail.
Den kan muligvis laves, dog skal der loddes en "lus" på printet inden i.

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Thomas Andersen
www.markedspladsen.com

Fra : Kim Simonsen

Dato : 30-01-03 22:50

"Thomas Andersen [9000]" <Lomme@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Lyder som en død buzzer!
> Kan ofte forkomme på 3310 ved fugtskade. Prøv først at skifte den, og
> hjælper det ikke så send mig en mail.
> Den kan muligvis laves, dog skal der loddes en "lus" på printet inden i.

Mange tak for det hurtige svar.. men må desværre fortælle dig at jeg ikke
lie forstår hvad det er du mener... er det noget der skal skiftes inden i
den? Og hvad er en "Buzzer" i det hele taget?

Mvh. Kim

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 31-01-03 01:00

Kim Simonsen skrev:

>Jeg har et problem! (Faktisk er det min mor)

Ja, mødre kan være trælse af og til ;)

>Der er tale om en Nokia 3310, som lige meget hvad man gør med den, ikke
>gider udsende nogle lyde.. og JA! har tjekket om den er sat til lydløs,
>eller lign.

Det kunne tyde på, at buzzeren ikke virker (det er den der laver de
lyde, der ikke kommer ud af højttaleren, hvilket bl.a. er ringetoner).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Those who understand binary, and those who don't.

Fra : Kim Simonsen

Dato : 31-01-03 22:36

> Ja, mødre kan være trælse af og til ;)

Hæ Hæ.. Præcis! Derfor er man jo nødt til at hjælpe dem!

> Det kunne tyde på, at buzzeren ikke virker (det er den der laver de
> lyde, der ikke kommer ud af højttaleren, hvilket bl.a. er ringetoner).

Tja.. Det kunne tænkes, men så er der lige det sjove ved det, og det er at
den der lille "bip-lyd" der bliver "afspillet" når man slår tastelåsen til,
VIRKER, så kan det vel ikke være "buzzeren" den er gal med?!?

Med Venlig Hilsen Kim

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-02-03 04:59

Kim Simonsen skrev:

>Tja.. Det kunne tænkes, men så er der lige det sjove ved det, og det er at
>den der lille "bip-lyd" der bliver "afspillet" når man slår tastelåsen til,
>VIRKER, så kan det vel ikke være "buzzeren" den er gal med?

Den lyd kommer ud af højttaleren...
Lydende når du taster (DTMF-tonerne) kommer også ud af højttaleren.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Nu også unlocking/opdatering af Nokia 6100, 6610, 7210 m.fl.

Fra : SirPeter

Dato : 01-02-03 11:08

Hey Folks
Har fulgt lidt med i "baggrunden" ..
Denne Buzzer i 3310`ern..HVOR sidder den ? Kan man med lidt snilde, SELV
skifte den ?
Har en gammel 3210, måske bruger man den samme...

Mvh Peter

Fra : JMo.

Dato : 01-02-03 11:26

"SirPeter" <sirpeters@hotmail.dk> wrote in

> Denne Buzzer i 3310`ern..HVOR sidder den ? Kan man med lidt snilde, SELV
> skifte den ?
> Har en gammel 3210, måske bruger man den samme...

Desværre nej - de er forskellige.

Fra : SirPeter

Dato : 01-02-03 19:10

Ok......surt